جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ابعاد و ارتفاع میز کنفرانس 6 نفره

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
میز کنفرانس
میانگین امتیاز 5 / 5 - تعداد رای 1

ابعاد و ارتفاع استاندارد میز کنفرانس ارتباط مستقیمی با تعداد اشخاصی که پشت آن می‌نشینند دارد. ابعاد و استاندارد میز کنفرانس فرمول خاصی برای محاسبه ندارد. چرا که محدودیت فضا و نوع جلسه در آن تاثیر می‌گذارد. برای نمونه میز کنفرانس ۶ نفره به فضا نسبتاً بزرگی نیاز دارد که افراد باید در فاصله معینی پشت میز بنشینند. اگر‌ استانداردهای میز کنفرانس مناسب باشد؛ تاثیر بسیارخوبی در زیبایی محیط کار به همراه دارند همچنین کارمندان ارتباط موثری با مشتریان خواهند داشت. در ادامه مطلب ابعاد و استاندارد‌های میز کنفرانس ۶ نفره را برای شما بازگو خواهیم کرد.

چگونه یک میز کنفرانس 6 نفره با ابعاد استاندارد انتخاب کنیم؟

برای اینکه یک میز کنفرانس ۶ نفره همراه با استانداردهای لازم داشته باشید؛ ضروری است نکاتی را رعایت کنید.

  • ابتدا فاصله مناسبی برای هر صندلی در نظر بگیرید که باید بین ۶۵ تا ۷۰ سانتی‌متر باشد.
  • همچنین میز شما باید فاصله معقولی با دیوار داشته باشد.
  • حداکثر فاصله با دیوار بین ۹۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر است و حداقل فاصله بین ۷۵ سانتی‌متر است.
  • مورد بعدی نحوه قرار گرفتن صندلی‌ها دور میز کنفرانس است.
  • اگر میز کنفرانس شما مستطیلی است در دو طرف طول میز می‌تواند صندلی قرار بگیرد و با فاصله معینی چیده شود.

ارتفاع میز کنفرانس 6 نفره

ارتفاع در میز کنفرانس نقش مهمی را ایفا می‌کند؛ زیرا راحتی کارمندان و مشتریان را به همراه دارد. لازم به ذکر است که ارتفاع میز کنفرانس ۶ نفره از میزهای گردهمایی و حتی ناهارخوری بیشتر است. به‌طور کلی ارتفاع میز کنفرانس ۶ نفره ۷۵ سانتی‌متر است که باید طول آن ۱۸۰ سانتی‌متر و عرض میز ۱۰۰ سانتی‌متر باشد. همچنین سایز اتاق نیز باید ۴۳۰ در ۳۶۵ سانتی‌متر باشد. البته برای اینکه استانداردهای لازم میز کنفرانس ۶ نفره رعایت شود؛ باید به نوع چینش اتاق و اندازه اتاق توجه ویژه‌ای داشته باشید.

ابعاد سالن برای قرار دادن میز کنفرانس 6 نفره

همان‌طور که ذکر شد ابعاد سالن یا اتاق کنفرانس 6 نفره باید ۴۳۰ در ۳۶۵ سانتی‌متر باشد. این اندازه تقریباً نیاز‌ به یک اتاق معمولی دارد. در این ابعاد صندلی‌ها باید به گونه‌ای باشند که از دو طرف به دیوار برخورد نکنند؛ به این معنی که هنگام رفت و آمد و یا بیرون آمدن از صندلی‌ها، افراد با مشکل مواجه نشوند. همچنین شخصی که اتاق را نظافت می‌کند باید بتواند به راحتی صندلی‌ها را بیرون بکشد و آن‌ها را تمیز کند. در آخر باید گفت که ابعاد اتاق کنفرانس ۶ نفره به صورتی است که اگر تعداد نفرات بیشتر باشند، می‌توانید دو صندلی دیگر در کنار میز کنفرانس استفاده کنید.

ابعاد میز کنفرانس 6 نفره

برای اینکه افراد بتوانند تبادل و گفتگو راحتی داشته باشند؛ عرض میز کنفرانس ۶ نفره باید ۷۰ الی ۱۰۰ سانتی‌متر باشد. اگر طول میز کنفرانس بیشتر شد، عرض آن باید بیشتر شود تا کارآیی بهتری از خود نشان دهد. البته در میزهای کنفرانس یو شکل، عرض بین ۷۰ تا ۱۴۰ سانتی‌تر است. در میز کنفرانس ۶ نفره، سه نفر در سمت راست هستد و سه نفر در سمت چپ می‌نشینند. میزهای ۶ نفره کنفرانس، اصولاً متصل به میز مدریت هستند و کسی در ابتدا و انتهای میز نمی‌شیند. اما اگر میز کنفرانس ۶ نفره به میز مدیریت متصل نباشد طول آن ۱۴۰ سانتی‌متر و عرض میز‌ ۷۰ سانتی‌متر است. این حالت به صورتی است که دو نفر در ابتدا و انتها میز، دو نفر در سمت چپ و دو نفر در سمت راست می‌نشینند.

ویژگی های میز کنفرانس 6 نفره

میز کنفرانس ۶ نفره شما باید با دکوراسیون و فضای داخلی اتاق هماهنگی داشته باشد. این هماهنگی حس امنیت و آرامش را به کارمندان و مشتریان می‌دهد و شرایط مطلوبی به وجود می‌آورد. شما می‌توانید میز کنفرانس ۶ نفره خود را با اشکال متفاوت طراحی کنید. این اشکال شامل مستطیل، بیضی، دایره و چند ضلعی است. همان‌طور که می‌دانید ظرفیت میز شما ۶ نفره است؛ پس نسبت به ابعاد، ارتفاع و همچین راحتی کارمندان خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

امکانات جانبی دیگر در میز کنفرانس 6 نفره

در میز کنفرانس ۶ نفره، فاصله اجتماعی افراد با یکدیگر باید رعایت شود. صندلی‌ها باید باکیفیت و راحت و مناسب باشند. رنگ میز و صندلی کنفرانس، نسبت به فضای جلسه باید دارای هماهنگی باشد. همچنین شما می‌توانید برای حس دوستی و اعتماد مشتریان خود و در نتیجه بستن قرار داد، از امکاناتی مانند میکروفون و ادوات صوتی و تصویری و پریزهای مخفی استفاده نمایید.

نکات طلایی در خرید میز کنفرانس 6 نفره

در خرید میز‌ کنفرانس ۶ نفره حتماً به ابعاد، اندازه و ارتفاع میز توجه ویژه‌ای داشته باشد. سعی کنید بهترین جنس را برای میز خود انتخاب کنید تا عمر مفیدی داشته باشد. برای خرید میز کنفرانس به سبک کاری خود و همچنین دکوراسیون محیط کاری دقت داشته باشید تا میز کنفرانس تاثیر بهتری در فضای کاری شما بگذارد. ابعاد و اندازه سالن بسیار مهم است؛ زیرا اگر میز کنفرانس شما به خوبی جای بگیرد تعامل و ارتباط بهتری را ایجاد می‌کند. در آخر به بودجه خود توجه داشته باشید و نسبت به آن به خرید میز‌ کنفرانس ۶ نفره بپردازید.

قیمت میز کنفرانس 6 نفره

میز کنفرانس ۶ نفره دارای قیمت بسیار مناسبی است؛ زیرا از نظر ابعاد و اندازه بسیار متناسب و معقول بوده و ظرفیت کمی را به عهده دارد. البته قیمت میز کنفرانس با توجه به جنس میز و صندلی‌های آن و همچنین بودجه شما متفاوت است.

سخن پایانی

ابعاد و ارتفاع میز کنفرانس ۶ نفره باید بین ۷۰ تا ۱۴۰ سانتی‌متر باشد تا کارآیی خود را به خوبی نشان دهد. نوع چینش میز کنفرانس‌ بسیار مهم است. زیرا راحتی مشتریان و کارمندان را به همراه دارد. میز کنفرانس ۶ نفره باید فاصله معینی با دیوار و همچنین افراد داشته باشد تا به خوبی عمل کند. همچنین جنس میز و صندلی کنفرانس، باید کیفیت و راحتی لازم را دارا باشد تا به آسانی دچار آسیب نشود. در آخر باید گفت که میز کنفرانس ۶ نفره برای جلسات کوتاه ساخته شده است و عموماً به میز مدیریت متصل است.

نوشته‌های مرتبط
میز و صندلی کامپیوتر

میز و صندلی مناسب برای کار با کامپیوتر

از آنجا که امروزه اغلب افراد مدت زمان بسیار زیادی را پشت میز کامپیوتر می‌گذرانند، قطعاً توجه به ساختار میز و صندلی مناسب کامپیوتر می‌تواند

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان