جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدل ‌های جدید میز پذیرش یا کانتر

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
مدل ‌های جدید میز پذیرش یا کانتر
میانگین امتیاز 5 / 5 - تعداد رای 1

میز پذیرش یا میز کانتر دارای انواع مختلفی است که کاربردهای متنوعی نیز دارد. این میز با سایر میزهای اداری تفاوت دارد؛ زیرا ارتفاع آن بالاتر است.
از میزهای کانتر به عنوان میز پیشخوان در بانک‌ها، میز استیشن در شرکت‌ها، میز پذیرش در مطب‌ها، انواع فروشگاه‌ها و… استفاده می‌شود. میزهای کانتر در ابعاد و طرح‌های مختلفی براساس کاربردهای متفاوت به تولید می‌رسند. برای مثال میزهای مورد استفاده در مطب‌ها و بیمارستان‌ها اغلب دارای ابعاد بزرگتری هستند، در حالی که نمونه‌های بانکی معمولاً ابعاد کوچکتری دارند. میز پذیرش یا کانتر قابلیت سفارشی‌سازی نیز دارد. به عبارت دیگر شما می‌توانید رنگ‌بندی، ابعاد و حتی طرح این میز را به دلخواه خود انتخاب کنید.

میز پذیرش یا میز کانتر در سازمان ‌ها

میز پذیرش یا میز کانتر در سازمان ‌ها

میز پذیرش یا کانتر اداری، یکی از نیازهای اساسی سازمان‌ها برای معرفی آن‌ها محسوب می‌شود. این میز با عناوین مختلفی مانند میز پذیرش، میز منشی، کانتر اداری و پیشخوان اداری در بازار موجود است. میز کانتر اداری برای نگهداری بروشورها، کاتالوگ‌ها و سایر مدارک اداری ضروری است. با داشتن یک میز پذیرش اداری زیبا و مناسب، می‌توانید به مشتریان و بازدیدکنندگان خود راهنمایی‌های درستی را ارائه دهید و سبب جذب بیشتر آن‌ها به سمت سازمان خود شوید.
طرح و ظاهر میز پیشخوان اداری باید با سبک و هویت سازمان شما همخوانی داشته باشد. طراحی با کیفیت و منحصر به‌ فرد میز پذیرش، اعتبار شما را در نظر مشتریان افزایش خواهد داد.

انواع مدل های میز پذیرش یا کانتر

میز پذیرش در انواع مختلف و با طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی تولید می‌شود.

در زیر به برخی از مدل‌های رایج میز پذیرش یا کانتر اشاره می‌کنیم:

میز مدیریت یا میز ریاست

میز مدیریت یا میز ریاست، بخشی بسیار مهم از دکوراسیون اتاق اداری است. اتاق مدیریت به عنوان هسته‌ یک سازمان شناخته می‌شود و تصمیمات مهمی در آن اتخاذ می‌گردد. خرید مناسب یک میز ریاستی می‌تواند موقعیت شغلی افراد را بدون نیاز به توضیحات اضافی نشان دهد. میز مدیریت باید شیک، کاربردی، قابل اعتماد و ارگونومیک باشد. قبل از خرید میز مدیریتی، بهتر است نیازها و ترجیحات مدیریت را در رابطه با ظاهر، عملکرد و مزایای آن بشناسید.

میز پذیرش منشی

میز پذیرش یا کانتر منشی، نقش مهمی در استقبال و خدمات‌رسانی به مهمانان، مشتریان و بازدیدکنندگان دارد. قرار گرفتن شخص در پشت این میز، او را به عنوان نقطه اصلی تماس با سازمان معرفی می‌کند. بنابراین انتخاب میز پذیرش مناسب بسیار مهم است. طراحی هوشمندانه این میز و دسترسی آسان، باعث اطمینان مشتریان هنگام ورود به فضای اداری می‌شود و از سردرگمی آن‌ها جلوگیری خواهد کرد. همچنین به جذب مشتریان بسیار کمک می‌کند و در تعاملات اولیه با مشتریان نقش حیاتی دارد. لذا در انتخاب و طراحی کانتر پذیرش، بسیار دقت نمایید.

میز کارمندی

انواع مدل های میز پذیرش

میزهای کارمندی معمولاً در ادارات بیشترین تعداد را به خود اختصاص می‌دهند. این امر به‌ دلیل تعداد بیشتر کارمندان، نسبت به سایر کارکنان است. یکی از تفاوت‌های اصلی میزهای کارمندی با دیگر میزها، ابعاد آن‌ها است. این میزها به‌طور کلی کوچکتر از سایر میزها هستند، حتی اگر در طراحی و سبک با سایر میزها هماهنگ باشند.
این ابعاد کوچکتر، به علت هماهنگی با فضای محیط کار و امکان جابه‌جایی آسان‌تر برای کارمندان در نظر گرفته می‌شود. همچنین معمولاً جزئیات کمتری در طراحی میز اداری به‌کار می‌رود. یک تفاوت دیگر این میزها داشتن کشوها برای قرار دادن وسایل و اسناد مورد نیاز کارمندان است.

میز پذیرش هتل

میز پذیرش هتل به منظور استقبال و ثبت نام مهمانان هتل استفاده می‌شود. طراحی میز پذیرش در قسمت پذیرش هتل، که یک نقطه استراتژیک بوده، باید قابل دسترسی، تفکیک و قابل شناسایی از دیگر بخش‌ها باشد. بنابراین استفاده از جذابیت‌های بصری در ایجاد این استاندارد در میز پذیرش هتل حیاتی است.

میز پذیرش بانک

میز کانتر در بانک‌ها از ملزومات اداری محسوب می‌شود. این نوع میز به‌صورت مستطیلی یا هلالی طراحی شده و ارتفاع آن نیز باید مناسب باشد تا مشتریان در حالت نشسته روی صندلی بانک، به‌راحتی بتوانند با کارمندان بانک در ارتباط باشند. استفاده از ارتفاع 75 سانتی‌متر برای کانترهای بانکی، اطمینان بیشتری را به مشتریان می‌دهد و امکان برقراری ارتباط چشمی را فراهم می‌سازد.

میز پذیرش رستوران

برای استقبال و راهنمایی مشتریان و رزرو میزها در رستوران از میز پذیرش استفاده می‌شود. این میز معمولاً در قسمت ورودی رستوران قرار می‌گیرد و توسط پرسنل پذیرش رستوران اداره می‌شود. میز پذیرش رستوران باید از فضای کافی برای قرار دادن دستگاه‌های کارتخوان، رایانه، تلفن، پرینتر و همچنین فضای لازم برای نگهداری فرم‌ها، فهرست‌ها و دیگر موارد برخوردار باشد. نورپردازی مناسب در میز پذیرش رستوران، سبب دلنشین‌تر شدن فضا می‌گردد و نقش مهمی در ایجاد احساس خوشایند و راحتی برای مشتریان و پرسنل دارد.

میز پذیرش بیمارستان

برای استقبال و ثبت نام بیماران در بیمارستان‌ها این میز استفاده می‌شود. میز کانتر برای مراکز پزشکی با هدف سهولت در رسیدگی به بیماران و ارتباط با همراهان بسیار حائز اهمیت است. وجود چنین میزی در بخش‌های مختلف بیمارستان به همراهان کمک می‌کند تا در لحظه ورود به بیمارستان، دچار سردرگمی نشوند. میز کانتر در بیمارستان باید در حین سادگی برای مراجعه‌کنندگان، در دسترس باشد. این میز می‌تواند به‌صورت حلال یا مستطیل شکل باشد.

میز پذیرش مرکز خرید

برای راهنمایی و اطلاع‌رسانی به بازدیدکنندگان مراکز خرید، از میز پذیرش استفاده می‌شود. این میز می‌تواند در ابعاد و اشکال متفاوت، فانتزی یا ساده باشد.

میز پذیرش مرکز آموزشی

برای استقبال از دانشجویان، ثبت نام و ارائه خدمات در مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، از میز پذیرش استفاده می‌شود. این میز معمولاً ساده بوده و دارای ابعاد مناسب برای همان محیط است.

میز پذیرش باشگاه

برای استقبال، راهنمایی و ثبت ‌نام ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میز می‌تواند ساده یا فانتزی، باتوجه به فضا و دکوراسیون باشگاه انتخاب ‌شود.

میز پذیرش سالن ‌های آرایشی و زیبایی

برای استقبال و راهنمایی مشتریان در سالن‌های آرایشی و زیبایی از این میز استفاده می‌شود. میز پذیرش سالن‌های آرایشی برای دلنشین‌تر شدن هرچه بیشتر فضا معمولاً دارای ظاهری جذاب و مدرن است.

میز پذیرش نگهبانی

میز پذیرش نگهبانی، در لابی ساختمان‌های اداری مسکونی قرار می‌گیرد. ابعاد این میز معمولاً متوسط و دارای ارتفاع بلندتری نسبت به سایر میزهای پذیرش است.
پشت این میز، نگهبان قرار گرفته و مراجعه‌کنندگان را راهنمایی ‌می‌کند.

میز پذیرش مراکز فرهنگی و هنری

برای استقبال و راهنمایی بازدیدکنندگان در مراکز فرهنگی و هنری مانند گالری‌ها و موزه‌ها از میز پذیرش استفاده می‌شود. این میز معمولاً ساده است و به شکلی طراحی می‌گردد تا مراجعه‌کنندگان به‌راحتی بتوانند برای تهیه بلیط اقدام کنند و شخص پذیرش‌کننده آن‌ها را راهنمایی نماید.

سخن پایانی

میز پذیرش یک بخش مهم در دکوراسیون مراکز پزشکی، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها است. در این بخش، کارمند پذیرش و پرسنل مربوطه فعالیت‌هایی مانند ثبت نام بیماران، خدمت‌رسانی به مشتریان، جمع‌آوری اطلاعات مراجعه‌‌کنندگان، ارائه اطلاعات به مشتری، مدیریت نوبت‌دهی و هدایت افراد به بخش‌های مختلف را انجام می‌دهد. میز پذیرش نقش مهمی را در فرآیند ارائه خدمات در سازمان‌ها و ادارات دارد. انتخاب بهترین مدل میز پذیرش به عواملی مانند قیمت، محیط استفاده و نیازهای سازمانی بستگی دارد.

نوشته‌های مرتبط

نکات مهم هنگام خرید میز پذیرش

طراحی داخلی در محیط کار و استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب از مهم‌ترین عواملی است که در هر محیط کاری باید به آن توجه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان