جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چگونه بهترین صندلی کنفرانس را انتخاب کنیم؟

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
انتخاب بهترین صندلی کنفرانس
میانگین امتیاز 5 / 5 - تعداد رای 1

صندلی کنفرانس یکی از مهم‌ترین وسایل اتاق کنفرانس به شمار می‌رود. در واقع برخی از افراد‌ در هنگام مراجعه به مکان‌های اداری، برای پرداختن به مسائل مهم و ارائه مطالب از اتاق کنفرانس استفاده می‌کنند.

به همین دلیل این اتاق باید از صندلی‌هایی مخصوص به خود برخوردار باشد تا افراد بتوانند ساعت‌ها بدون ناراحتی از آن استفاده نمایند. این نوع صندلی‌ها در ساختار و مدل‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌گردند. به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید به کیفیت و ساختار آن‌ها توجه بیشتر‌ی داشته باشید تا از یک صندلی کنفرانس مطلوب برخوردار شوید.

انواع صندلی کنفرانس

امروزه‌ تمامی صندلی‌هایی که برای مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد در انواع مختلفی وجود دارد تا افراد بتوانند باتوجه به کیفیت و دکوراسیون اتاق‌های خود آن‌ها را خریدار‌ی نمایند. برخی از این صندلی‌ها را می‌توان براساس نوع کاربر‌د آن‌ها انتخاب کرد.

انتخاب انواع صندلی کنفرانس

از جمله انواع صندلی کنفرانس می‌توان موارد زیر را نام برد.

۱. صندلی کنفرانس در سایز کوچک

این نوع از صندلی‌ها به‌دلیل ابعاد کوچکی که دارند، بیشتر در اتاق‌هایی با ابعاد کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه برخی از افراد برای اتاق‌های خود، میز کوچکی را انتخاب می‌کنند؛ در این صورت بهتر است برای تناسب بیشتر صندلی‌های کوچکی را نیز برگزینند.

۲. صندلی کنفرانس در نوع ثابت

یکی از انواع صندلی های کنفرانس که اکثر افراد آن را برمی‌گزینند، صندلی نوع ثابت نام دارد که بیشتر در جلسات رسمی به کار می‌رود؛ چرا که استفاده از مدل‌های دیگر ممکن است آرامش و تمرکز افراد را در حین جلسه به‌هم بریزد. صندلی ثابت نسبت به دیگر انواع چرخ‌دار و گردان از دوام بالایی برخوردار است.

۳. صندلی کنفرانس در سایز بزرگ

صندلی‌ سایز بزرگ بیشتر در اتاق‌هایی با مساحت زیاد به کار می‌رود، در بیشتر مواقع برای افراد‌ی مورد استفاده قرار می‌گیرد که وزن بالایی دارند.

۴. صندلی کنفرانس نوع چرخ‌دار

برخی از صندلی‌های اتاق کنفرانس از پایه‌های پنج‌پر چرخ‌دار و گردان برخوردار هستند که این باعث شده تا افراد در حالت نشسته نیز امکان جابه‌جایی داشته باشند. از این نوع صندلی می‌توان برای جلسات داخلی استفاده کرد، برای جلسات رسمی‌تر بهتر است مدل‌های دیگر مانند ثابت را خریداری نمود تا در حین جلسه تحرک کمتر‌ی را ایجاد نمایند.

۵. صندلی کنفرانس نوع تاشونده

یکی دیگر از انواع صندلی‌ کنفرانس که توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده، نوع تاشونده است که امکان جابه‌جایی و جمع شدن را در تمامی مکان‌ها به‌خوبی فراهم می سازد. در واقع این نوع از صندلی‌ها از ساختاری تشکیل شده‌اند که به آسانی روی هم قرار می‌گیرند، این امر سبب گردیده تا افراد از آن‌ها در جلسات رسمی استفاده نکنند.

۶. صندلی کنفرانس نوع میز‌دار

این نوع از صندلی‌ها به این ‌دلیل که از یک میز کوچک تحریر برخوردار هستند بیشتر در شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، ادارات، مراکز آموزشی و… کاربرد دارند.

 

ویژگی های صندلی کنفرانس چیست؟

 

صندلی کنفرانس به صندلی‌هایی گفته می‌شود که به شکل‌های متفاوتی در دور‌تادور میز کنفرانس قرار می‌گیرند. این نوع از صندلی‌ها از ویژگی‌های بسیاری برخوردار هستند تا افراد بتوانند باتوجه به آن یک نوع مناسب و باکیفیت را انتخاب کنند.

برخی از این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

۱. قیمت مناسب

صندلی‌های کنفرانس یکی از مهم‌ترین تجهیزات اداری به شمار می‌روند. در ساخت و تولید این نوع از صندلی‌ها جزئیات کمتر‌ی به کار برده می‌شود و بیشتر به جنس بدنه‌ آن‌ها توجه می شود. همین امر سبب شده تا نسبت به دیگر نوع‌ها از قیمت کمتری برخوردار باشند.

۲. پشتی استاندارد

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این صندلی‌ها داشتن پشتی استاندارد است. در واقع هر نوع صندلی اداری باید از یک پشتی استاندار‌د برخوردار باشد تا در استفاده طولانی مدت به ستون فقرات افراد آسیبی وارد نگردد؛ اما مدل‌های دیگر‌ی که دارای پشتی سفت و خشک هستند، در هنگام استفاده ممکن است به کمر افراد فشار وارد نمایند و در طولانی مدت مشکلات جدی‌تری را به وجود آورند.

۳. عملکرد و کاربرد آن

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث شده افراد بیشتر از صندلی‌های کنفرانس استفاده کنند، عملکرد و کاربرد‌های مختلف آن است. یکی از این کاربرد‌ها هماهنگ بودن آن‌ها با یکدیگر بوده که نظم خاصی را به اتاق می‌بخشد؛ اما یکی از معایب آن عدم برخورداری از خاصیت ارگونومی است، به همین دلیل قابلیت تنظیم قفل پشتی و ارتفاع را ندارد.

۴. اندازه مناسب

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید صندلی به آن توجه بسیاری داشته باشید، ابعاد و مساحت اتاق است.

در صورتی که اتاق شما مساحت کمی دارد، بهتر است صندلی‌هایی با ابعاد و اندازه کوچک را انتخاب و خریدار‌ی نمایید؛ چرا که استفاده از این صندلی‌ها سبب می‌گردد تا فرد احساس راحتی بیشتر‌ی داشته باشد و همچنین بر زیبایی و تناسب اتاق نیز تاثیر می‌گذارد.

۵. امکان سفارش و ارسال آن

باتوجه به اینکه صندلی‌های کنفرانس از جزئیات کمتری نسبت به دیگر انواع صندلی برخوردار هستند، به همین دلیل افراد می‌توانند در هنگام خرید، باتوجه به سلیقه خود جنس مورد نظر را انتخاب کرده و سفارش دهند.

۶. جنس فوم

از دیگر موارد‌ی که باید در هنگام خرید صندلی به آن توجه کنید، جنس فوم در قسمت نشیمن‌گاه صندلی است. در واقع فوم‌هایی که برای این قسمت به کار می‌روند، باید از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشند تا افراد در هنگام استفاده احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

۷. مواد سازنده آن‌ها

ویژگی بارزی که این مدل صندلی‌ها به خود اختصاص داده‌اند، تشکیل شدن آن‌ها از مواد متفاوت است. به همین دلیل افراد‌ی که قصد خرید چنین صندلی‌هایی را دارند می‌توانند صندلی را انتخاب کنند که از بهترین مواد ساخته شده باشد و همچنین مقاومت بالایی داشته باشد.

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که اتاق کنفرانس را تشکیل می‌دهد، صندلی مناسب داخل آن بوده که توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است.در واقع وجود صندلی مناسب در اتاق‌ کنفرانس باعث شده تا افراد‌ی که در جلسات مهم شرکت می‌کنند با تمرکز عالی بتوانند به مسائل رسیدگی نمایند.

این مدل از صندلی‌ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارد تا افراد بتوانند باتوجه به نکاتی مانند ابعاد، جنس، دوام، دکوراسیون اتاق، قیمت، کیفیت و… بهترین نوع را انتخاب و خریداری نمایند.

نوشته‌های مرتبط

صندلی اداری مناسب برای دیسک کمر

در میان تمامی لوازم اداری از مهم‌ترین تجهیزاتی که باید برای خرید آن دقت کافی به خرج داد، صندلی اداری نام دارد؛ چراکه صندلی اداری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان