جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست بهترین مدل های میز اداری با قیمت مناسب

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
لیست بهترین مدل های میز کارمندی
میانگین امتیاز 5 / 5 - تعداد رای 1

بسیاری از افراد مدت طولانی را پشت میز‌های کاری خود می‌گذرانند به همین دلیل داشتن یک میز کارمندی مناسب و با کیفیت مزیت‌های زیادی را برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت. هنگامی که افراد از میز‌های بی‌کیفیت استفاده کنند، ممکن است با مشکلات جسمی مانند درد عضلات، کمردرد، گردن درد و… مواجه شوند. برای اینکه از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید باید در هنگام خرید به نکات مهمی مانند جنس، نوع، کیفیت، ماندگاری و… توجه زیاد‌ی داشته باشید. در واقع میز‌های کارمندی و اداری در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود تا افراد بتوانند آن‌ها را با توجه به کیفیت و سلیقه خود انتخاب و خریداری کنند.

انواع مختلف میز اداری

خرید میز‌ اداری در مرحله اول برای افراد، خیلی کار سخت و پیچیده‌ای به نظر نمی‌رسد؛ اما در هنگام خرید میز اداری باید به موارد زیاد‌ی توجه کنید، چرا که استفاده از یک میز مناسب، تاثیر بسیاری روی سلامت افراد می‌گذارد، پس به همین دلیل بهتر است به فکر خرید یک میز‌ کارمند‌ی و میز اداری ارگونومی و مدرن باشید.

در واقع امروزه به دلیل استقبال زیاد‌ی که افراد برای خرید میز‌های اداری زیبا و باکیفیت از خود نشان می‌دهند شرکت‌های بسیاری به ساخت انواع مختلف آن پرداخته‌اند، که شامل موارد زیر می شود:

۱. میز کارشناسی

این مدل از میز بیشتر برای کارشناسان ادارات و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در واقع میز کارشناسی در انواع مختلفی وجود دارد تا افراد بتوانند آن را با توجه به کار خود انتخاب و خریداری کنند. در برخی مواقع از این مدل میز‌ها در فضا‌هایی کاملا اختصاصی برای کامپیوتر، کمد، و…استفاده می‌شود. میز کارشناسی نسبت به میز‌های دیگر از ارتفاع بیشتر‌ی برخوردار بوده و نسبت به میز‌های کارمندی، کشو‌های کمتر‌ی را به خود اختصاص داده است.

انواع مختلف میز کارمندی و اداری

۲. میز مدیریت

یکی از مهم‌ترین میز‌های کارمندی و اداری که از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار است میز مدیریت نام دارد. این نوع از میز‌ها همان طور که از نامش پیدا است بیشتر برای مدیران شرکت‌ها و ادارات مختلف و همچنین فضا‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میز‌های مدیریت اکثرا از پایه‌های بلند و سطح کاملا صاف برخوردار بوده و اکثر آنها به کشو و کمد اداری نیز مجهز بوده‌اند تا افراد در صورت کمبود فضا برای قرار دادن وسایل بتوانند از آن‌ها نیز استفاده کنند. میز‌های مدیریت در بیشتر مواقع به صورت L و U در دسترس افراد قرار می‌گیرد تا بتوانند با توجه به شکل اتاق خود از آن‌ها استفاده کنند.

۳. میز کارمند‌ی

امروزه یکی از میز‌هایی که در شرکت‌های مختلف، دفاتر، ادارات و… استفاده زیاد‌ی از آن می‌شود میز کارمندی نام دارد، که به عنوان یکی از بهترین مدل‌ها نیز شناخته می‌شود.

این مدل از میز‌ها برخلاف دیگر نوع‌ها از ظاهری کاملا ساده برخوردار هستند. در واقع به دلیل تعداد زیادی که از این میز استفاده می‌کنند، مدیران توجه چندانی به ارگونومیک بودن آن نخواهند داشت و تنها به دنبال یک میز با جنس و کیفیت عالی هستند که طول عمر بالایی نیز داشته باشد.

میز کارمند‌ی در انواع مختلفی مانند میز‌های گروهی، کلاسیک، فلز‌ی، چوبی، و… وجود دارد تا افراد با توجه به سلیقه و دکوراسیون اتاق خود آن‌ها را خریداری نمایند.

۴. میز کنفرانس

این میز در واقع یک میز بزرگ بوده که برای برگزاری جلسات رسمی ادارات، شرکت‌ها و… از آن استفاده می‌شود. این مدل از میز‌ها در شکل‌های متفاوتی در بازار وجود دارد تا با توجه به شکل اتاق خود از آن خریداری کنند.

شکل‌هایی که میز کنفرانس از آن برخوردار بوده شامل قایقی شکل، u شکل، مستطیلی و… می‌شود؛ اما در برخی مواقع افراد برای برگزار‌ی همایش‌های بزرگ از میز‌های کنفرانس شیشه‌ای استفاده می کنند.

این مدل از میز‌ها‌ی شیشه‌ای در اندازه‌های بزرگ‌ و زیبایی وجود دارند و همین امر باعث شده قیمت بالاتر‌ی نسبت به دیگر مدل‌ها داشته باشند.

در هنگام خرید میزهای کارمندی و اداری باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

امروزه با خرید میز‌های باکیفیت و بادوام می‌توانید یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه را برای خود به وجود آورید. در واقع خرید چنین میز‌هایی به شما کمک خواهد کرد در انجام کارها سرعت بیش‌تری بدست آورید، به همین دلیل بهتر است همواره در هنگام خرید چنین وسایلی نهایت حساسیت را نشان داده و به تمامی نکات توجه کنید.

برخی از این نکات مهم شامل:

۱. اندازه مناسب

ابتدا در هنگام خرید میز بهتر است، اندازه مکان و فضایی که می‌خواهید میز را در آن قرار دهید به طور دقیق گرفته شود؛ چرا که ممکن است در بعضی مواقع افراد به اندازه میز توجه نکنند و یک میز را خریداری نمایند و در هنگام قرار دادن آن در اتاق به بزرگ و یا کوچکی آن پی ببرند و در آن صورت ممکن است برخی از وسایل جای مناسبی نداشته باشند و دکوراسیون اتاق به هم بریزد.

نکات مهم در خرید میز کارمندی

۲. دوام و مقاومت آن

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید دوام و کیفیت میز‌ است، چون ممکن است برای ساخت آن‌ها از مواد بی‌‌کیفیتی استفاده شود، به همین دلیل دوام و ماندگار چندانی نخواهند داشت و در هنگام استفاده سریعاً دچار آسیب می‌شوند.

میز‌هایی که در بازار با قیمت بسیار کمتر‌ی به فروش می‌رسند ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشند، پس بهتر است شما در هنگام خرید به چنین نکاتی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا از میز‌هایی با دوام و مقاومت بالا بهرمند شوید.

۳. هماهنگ کردن رنگ میز با دکوراسیون اتاق

امروزه رنگ یکی از موارد‌ی بوده که افراد بسیاری به آن اهمیت می‌دهند، به همین دلیل همواره به دنبال رنگ‌هایی هستند تا مناسب با دکوراسیون آن‌ها باشد.

اگر شما میزی را با رنگی خیلی متفاوت انتخاب کنید، ممکن است آن رنگ باعث تضاد دکوراسیون شما بشود و تاثیر منفی روی افراد محیط و مشتریان داشته باشد.

۴. گارانتی میز

در هنگام خرید هرگونه وسایلی به گارانتی آن توجه کنید؛ چرا که ممکن است برخی از وسایل گارانتی نداشته باشند و در مدت کوتاهی دچار مشکل شوند، به همین خاطر در هنگام خرید علاوه‌ بر مشاهده کردن گارانتی از سالم بودن وسایل‌های خود مطمعن شوید و بعد برای خرید اقدام نمایید.

سخن پایانی

امروزه به دلیل مشاغل مختلفی که در سراسر جهان وجود دارد میز‌های اداری و کارمندی نیز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در واقع این نوع از میز‌ها در مدل‌های متفاوتی وجود دارند.

از بهترین مدل‌های میز می‌توان به میز کارمندی‌، میز گروهی، میز کلاسیک، میز مدیریت، میز کارشناسی، و…. اشاره کرد، این مدل از میز ها به دلیل محبوبیت بالایی که دارند نسبت به دیگر مدل‌ها با قیمت مناسب‌تری در بازار به فروش می‌رسند.

نوشته‌های مرتبط

نکات مهم هنگام خرید میز پذیرش

طراحی داخلی در محیط کار و استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب از مهم‌ترین عواملی است که در هر محیط کاری باید به آن توجه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان