جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اطلاعات و ویژگی های میز و صندلی کارمندی

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
امتیاز خود را ثبت کنید

میز و صندلی کارمندی یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین تجهیزات موجود در ادارات و سازمان های مختلف است که در شکل ها، طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می شود. وجود این تجهیزات در ادارات، سبب زیباتر شدن دکوراسیون داخلی اتاق، نظم بخشیدن به فضا و راحت انجام شدن کارها می شود. یکی از نکاتی که کارفرما در تهیه این وسایل مورد توجه قرار دهد، انتخاب درست و اصولی آن ها است. استاندارد بودن میز و صندلی کارمندی سبب راحتی کارمندان در حین انجام کار، تمایل بیش تر آن ها به انجام فعالیت ها و هم چنین افزایش تمرکز آن ها می شود. میز و صندلی کارمندی استاندارد، ویژگی های زیادی دارد که در ادامه آن ها را برای شما بازگو می کنیم.

ویژگی های یک میز کارمندی خوب

  • ابعاد میز کارمندی

یکی از ویژگی های یک میز کارمندی خوب، ابعاد مناسب آن است. کارفرما باید میز کارمندی را بر اساس ابعاد محیط اداره انتخاب کند. در ادارات کوچک، استفاده از میزهای کارمندی جمع و جور و در فضاهای بزرگ تر، بهتر است از میز کارمندی بزرگ استفاده شود. ابعاد میز کارمندی باید به گونه ای باشد که فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر داشته باشد.

  • استفاده از شلف و کشو در میز کارمندی

میز کارمندی استاندارد باید مجهز به تعدادی شلف و قفسه برای نگه داری اسناد و مدارک کارکنان باشد. قفسه با جا دادن وسایل، سبب مرتب شدن فضا و جلوگیری از بی نظمی می شود.

  • متریال با کیفیت در میز کارمندی

در ساخت میز کارمندی باید از متریال و مواد با کیفیت و با دوامی استفاده شود. پر کاربردترین مواد به کار رفته برای ساخت میزهای کارمندی، ام دی اف است. ام دی اف دوام بسیار بالایی دارد و می تواند وزن اجسام سنگین مانند کامپیوتر را تحمل کند.

  • ظاهر میز کارمندی

ظاهر و زیبایی نیز کارمندی، نقش زیادی در زیبا شدن فضا داخلی اداره و دکوراسیون داخلی دارد. به کار بردن یک میز کارمندی استاندارد و زیبا، نه تنها سبب منظم شدن فضای ادارات و نظم بخشیدن به فضا می شود، بلکه در دکوراسیون داخلی ادارات تاثیر زیادی دارد. اگر کارفرما در انتخاب ظاهر و زیبایی میز کارمندی دقت زیادی نکند و نیز کارمندی با دیگر تجهیزات شرکت هم خوانی نداشته باشد؛ زیبایی ظاهر دکوراسیون را به زیر سوال می برد.

  • وزن میز کارمندی

یکی از ویژگی های مهمی که نیز کارمندی استاندارد باید داشته باشد، وزن سبک در عین دوام بالا و استحکام زیاد است. سبک بودن نیز کارمندی سبب تسهیل در جا به جایی آن می شود. بنابراین برای ساخت این نوع میز اداری از شیشه استفاده می شود، زیرا سبب سنگین شدن وزن میز می شود.

صندلی کارمندی استاندارد

صندلی کارمندی یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات اداری به شمار می رود که کارفرما باید در انتخاب درست و اصولی آن، دقت زیادی کند. به دلیل این که کارمندان ساعت زیادی از روز را بر روی صندلی نشسته و مشغول به کار هستند، ویژگی های این صندلی باید به گونه ای باشد که سبب خستگی بیش از حد به کارمند و آسیب جسمی، نشود. از ویژگی های یک صندلی کارمندی استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندلی کارمندی استاندارد، قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. این قابلیت به افراد این امکان را می دهد تا متناسب با شرایط فیزیکی بدن خود، ارتفاع صندلی را تنظیم کنند.
  • پشتی صندلی باید به گونه ای طراحی شود که بتواند از قوس طبیعی شما به خوبی محافظت کند و از کمر درد و خستگی در اثر مدت های طولانی جلوگیری کند‌.
  • کفی صندلی باید نرم و راحت باشد تا کاربر در هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی کند. اما نرمی بیش از حد کفی صندلی، سب فرو رفتن کاربر در صندلی و جا به جایی سخت می شود.
  • صندلی کارمندی باید مجهز به چرخ هایی در قسمت پایه خود باشد و قابلیت حرکت روان به صورت جهات مختلف را داشته باشد.
  • جنس رویه صندلی باید از مواد مرغوب و با کیفیتی باشد که از عرق کردن کاربر در هنگام نشستن های طولانی جاوگیری کند.
  • پایه صندلی کارمندی استاندرد، از مواد و متریال های با کیفیت و با دوام تشکیل شده است تا بتواند تحمل وزن افراد سنگین را نیز داشته باشد.
  • اندازه صندلی باید به گونه ای باشد که کل بدن فرد در آن قرار بگیرد و بتواند به خوبی بر روی آن استراحت کند.
  • صندلی های کارمندی استاندارد مجهز به دسته های قابل تنظیمی هستند که به عنوان یک تکیه گاه امن، کاربر را در برابر گردن درد و شانه درد، محافظت می کند.
  • صندلی کارمندی باید با سایر تجهیزات موجود در اتاق کارمند، از همه مهم تر میز کارمندی، هم خوانی و تناسب داشته باشد.

انتخاب صندلی کارمندی متناسب با فضای کاری

یکی از موضوع های بسیار پر اهمیت در زمینه خرید صندلی کارمندی، توجه به دکوراسیون محیط کاری و دیگر تجهیزات موجود در آن است. صندلی های کارمندی در متریال ها، مدل ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند که می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق و هماهنگ شدن آن با دیگر وسایل موجود در شرکت، بهترین آن را انتخاب کنید. انتخاب یک صندلی کارمندی مناسب، سبب افزایش راحتی کارمندان در هنگام کار کردن می شود، به این صورت تمایل کارکنان جهت انجام فعالیت، زیاد می شود. اگر کارمند در محیط کاری خود، احساس راحتی نکند، همیشه به دنبال راهی برای فرار کردن از محیط اداره هستند. بنابراین اگر صندلی کارمندی مناسب و استاندارد طراحی شده باشد، سبب افزایش تمرکز کارکنان در حین کار کردن و بالا رفتن راندمان کل شرکت می شود.

بهترین میز و صندلی کارمندی را از کجا تهیه کنیم؟

اداری نت، از بزرگ ترین و معتبرترین وب سایت های عرضه کننده انواع تجهیزات اداری است که سابقه درخشانی در زمینه فروش انواع مبلمان و تحهیزات اداری، دارد. این وب سایت به دلیل عرضه مستقیم کالا و بدون واسطه، محصولات خود را با قیمتی پایین تر در مقایسه با بازار، در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اگر به دنبال خرید انواع میز و صندلی کارمندی با کیفیت و مرغوب، همراه با قیمتی مناسب هستید، داری نت را انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیش تر و آشنایی با وب سایت اداری نت، می توانید با تیم پشتیبانی آن، تماس بگیرید.

نوشته‌های مرتبط
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان