جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیشنهاد طلایی برای بهبود کار در فضای اداری

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
امتیاز خود را ثبت کنید

در دفاتر اداری روند طراحی در طول سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته که این تغییرات باعث شده‌اند تا دفاتر با نیاز‌های جدید منطبق باشند. در حال حاضر پیشنهاد طلایی برای بهبود کار مربوط به اصلاحات جامع اداری و دکوراسیون فضای کاری است، بنابراین نیاز است تا فضای کاری خود را با روند‌های موجود طراحی هماهنگ کنید. تغییرات در زمینه طراحی اداری با سرعت پایینی انجام می‌شوند. به همین دلیل باید در زمان طراحی و بازسازی دفتر موارد مهمی را رعایت نمایید.

طراحی دفاتر یا اماکن تجاری بیوفیلیک

به تمامی مواردی که با طراحی و دنیای طبیعی ارتباط دارند، بیوفیلیک می‌گویند. این موارد می‌توانند الهام گرفتن از عناصر طبیعی باشند. برای مثال در تمامی ادارات از رنگ سبز که تداعی‌کننده طبیعت است، استفاده می‌شود. در مواردی دیگر از سطوح چوبی طبیعی بهره گرفته که آن نیز از عناصر طبیعی در طراحی نوسازی دفتر به‌شمار می‌رود.
با اضافه کردن گیاهان طبیعی و تلفیق محیط کار با نور طبیعی می‌توان به یک فضای کار مناسب دست یافت. در حال حاضر برخی از انواع میز کارشناسی از چوب طبیعی ساخته می‌شوند. بیوفیلیک با استفاده از تجهیزات سبزتر مانند پنل‌های خورشیدی جهت تولید برق به‌دست می‌آید.

بهبود تجربه کارمندان دفتر

برای ارتقای عملکرد کارکنان و کسب نتایج بهتر باید محیط کاری به‌وجود آورد که بتوانند در آن نهایت لذت را ببرند و از وقت خود بیشترین استفاده را داشته باشند. به منظور افزایش احساس مسئولیت‌پذیری کارکنان باید رابطه خوبی با محیط کار برقرار نمایند. این موضوع باعث بهبود رفاه کارکنان خواهد شد و سطح بهره‌وری آنان را افزایش می‌دهد.
یکی از اساسی‌ترین و کلیدی‌ترین گرایش‌ها در طراحی اداری بیوفیلیک نام دارد که هم اکنون افزایش چشمگیری پیدا کرده است. این گرایش در زمینه طراحی اداری باعث به‌دست آوردن نتیجه بهتر در کار و سود بیشتر برای شرکت می‌شود. برای افزایش پتانسیل کارکنان و سطح رتبه شرکت باید به فکر بهبود رفاه و رضایت شغلی افراد باشید. تمامی این موارد با حفظ کارکنان میسر می‌گردد که نتیجه آن بهبود و پرورش استعداد خواهد بود.
به‌دست آوردن یک محیط کاری مثبت باعث تضمین بهترین استعداد‌ها برای دفتر کار شما می‌شود. برای جذب افراد تحصیل کرده با ‌ایده‌های بهتر، نیازمند رفاه کارکنان و بازسازی و طراحی دفتر هستید. یکی از مهم‌ترین ابزارآلاتی که در تمامی دفاتر اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند صندلی کارشناسی است. برای بازسازی و طراحی دفاتر باید موارد بسیار مهم را مد داشته باشید. این موارد می‌توانند برای شرکت یک مزیت به‌شمار بیایند.

طراحی دفاتر با فضاهای راحت

در حال حاضر دفاتر کاری طوری طراحی می‌شوند که کارکنان تحت فشار روانی قرار نگیرند. به همین دلیل موارد بسیار مهمی را در طراحی دفاتر لحاظ می‌کنند. این موارد باعث می‌شوند تا فضا‌های اداری از فضای آرامش‌بخش برخوردار باشند. برای این‌که کارکنان در فضای کاری خود احساس راحتی نمایند، نباید همه چیز روی کار متمرکز باشد؛ لذا تلاش برای حفظ بهره‌وری از اهمیت بسیاری برخوردار است. استفاده از مبلمان اداری راحت و تعبیه نمودن محل نشستن و جایگذاری لوازم جانبی با طراحی مناسب، از روند اصلاحات اداری محسوب می‌شوند که باعث تقویت حس اجتماعی کارمندان خواهند شد.
هم اکنون دفاتر با طراحی‌های مناسب به مکان راحتی برای گذراندن وقت و شکوفایی استعداد تبدیل شده‌اند. با در نظر گرفتن یک طراحی مناسب کارمندان کمتر تمایل دارند تا در پایان ساعت اداری با عجله از دفتر خارج شوند. تمامی تلاش طراحی به‌وجود آوردن یک محیط مناسب و راحت برای کارمندان است تا بتوانند با خیالی آسوده فعالیت‌های کاری خود را بهبود ببخشند.

اهمیت طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار علاوه‌بر این‌که باعث ایجاد عملکرد بهتر کارکنان می‌شود، سبب می‌گردد تا تأثیر بسیار زیادی در جلسات و به‌خصوص بستن یک قرارداد داشته باشد. طراحان و افرادی که اقدام به بازسازی دفاتر می‌کنند باید موارد به‌خصوصی را مد نظر قرار دهند. انجام این کار در نهایت موجب به‌وجود آمدن یک تفاوت با سایر شرکت‌ها خواهد شد. به همین منظور پذیرش یا لابی اولین مورد برای افرادی است که قصد ورود به شرکت را دارند. در نتیجه بسیاری از طراحان در قسمت لابی تمرکز زیادی به خرج می‌دهند. انتخاب‌های طراحی منسجم و اعمال تغییرات مناسب در زمان طراحی بسیار مهم هستند.

طراحی دفتر برای ارتباط بین کارکنان

ارتباط بین کارکنان در محیط کاری بسیار حائز اهمیت است. تلاش یک اصلاح برای یک دفتر کار منسجم‌تر و منظم‌تر به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تصمیمات آگاهانه‌ای را برای به‌وجود آوردن غذا‌های جدید اتخاذ نمایید. برخی از شرکت‌های طراحی و نوسازی اداری به دنبال ایجاد یک فضا برای کارکنان هستند تا بتوانند کارکنان را حفظ کنند. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که ‌ایمیل بسیاری از فناوری‌های موجود مزایای زیادی را در بر خواهند داشت؛ اما زمانی که کارکنان می‌توانند در محیط کار به‌صورت حضوری اقدام به فعالیت نمایند و عملکرد بهتری نیز کسب خواهد شد.

تفاوت کار تیمی در دفتر

کار تیمی در محیط پارک نقش بسیار مهمی را در افزایش بهره‌وری کارکنان خواهد داشت. یکی از موارد بسیار مهمی که در زمان طراحی باید به آن توجه کنید ارتباط و همکاری با دیگران برای انجام کار ضروری است. در حال حاضر اصلاحات بسیار زیادی برای تضمین این همکاری و تعامل کار مشترک به‌وجود آمده‌اند. این مورد با استفاده از روش‌های خاصی امکان‌پذیر است. به عنوان مثال از یک دیوار خالی در اتاق استراحت و نصب تابلوی اعلانات کارمندان برای نمایش اهداف و شعار‌های کلیدی می‌توان استفاده نمود.
نیاز است تا در محیط شرکت جنبه‌های مثبت در رابطه با هر پروژه را ایجاد کنید. با این کار می‌توانید روحیه برند خود را تقویت نمایید. با استفاده از انواع متریال‌های ترکیبی در پروژه‌های بازسازی می‌توان فضایی مدرنی را به‌وجود آورد. بسیاری از استاندارد‌های جدید در طراحی از بافت‌های طبیعی بهره می‌برند.
کلام پایانی
برای افزایش راندمان کاری و بالا بردن روحیه تیمی کارکنان، نیازمند بهبود فضای اداری هستید. به همین منظور نیاز است تا پیشنهاد طلایی برای بهبود کار در فضای اداری را مد نظر قرار دهید. برخی از این پیشنهادات شامل استفاده از متریال طبیعی در محیط کار می‌شوند. علاوه‌بر این تمرکز بر تقویت کار تیمی در دفاتر و ایجاد یک ارتباط مؤثر بین کارکنان می‌توانند سبب بهبود روند کار در فضا‌های اداری گردند.

نوشته‌های مرتبط
جدیدترین مدل میز و صندلی کنفرانس

جدیدترین میز و صندلی‌های کنفرانس

با ظهور تکنولوژی و نیاز روزافزون به راحتی و کارآیی در کنفرانس‌ها، جدیدترین میز کنفرانس و صندلی‌ کنفرانس با طراحی خلاقانه و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد به

ویژگی های طراحی لابی اداری

هر نوع طراحی لابی دفتر اداری نیاز به مبل میز اداری دارد. از آنجایی که لابی جایی است که بسیاری از اولین برداشت‌ها از شرکت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان