جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معیار های انتخاب مبلمان اداری

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
امتیاز خود را ثبت کنید

طراحی مناسب مبلمان، چیدمان مبل و طراحی دکوراسیون ادارات و شرکت ها امروزه تاثیر بسزایی در بهبود روند کار، جلب توجه مشتری و افزایش راندمان کاری کارکنان خواهد شد. اما نکته مهم این است که برای انتخاب دکوراسیون و طراحی مناسب شرکت ها و ادارات چه نکات و معیار هایی را باید در نظر داشته باشیم تا نتیجه کار مورد رضایت باشد.

در این مقاله قصد داریم به معیار های انتخاب مبلمان اداری اشاره کنیم. لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

مهم ترین نکات قبل از خرید و انتخاب مبلمان اداری

جهت طراحی دکوراسیون شرکت قبل از خرید و انتخاب مبلمان اداری حتما این مقاله را به خوبی مطالعه کنید؛

ابعاد و فضا؛ قبل از انتخاب مبلمان اداری حتما به فضای اتاق کاری خود توجه کنید. فضای اتاق باید به اندازه ای باشد که با قرار دادن مبلمان خیلی شلوغ نشود. نقشه ساختمان نیز باید به گونه ای باشد که مبلمان به خوبی در آن جای بگیرند.

چیدمان ذهنی؛ شما باید از فضای اتاق به بهترین نحو ممکن برای چیدمان مبلمان استفاده کنید. برای این کار بهتر است قبل از خرید مبلمان مدل مورد نظرتان را به صورت ذهنی در اتاق بچینید و آن را در ذهنتان تصور کنید. برای راحتی بهتر می توانید نقشه اتاق و مبلمان را روی کاغذ نیز ترسیم کنید. انجام چیدمان ذهنی و ترسیم نقشه روی کاغذ تا حد زیادی می تواند در انتخاب مبلمان مناسب با نقشه اتاق به شما کمک کند.

طراحی و دیزاین اتاق کاری؛ باید به گونه ای باشد که کلیه وسایل داخل اتاق به ویژه مبلمان با هم تناسب و هماهنگی داشته باشند. جهت ایجاد هماهنگی بین لوازم اتاق حتما باید به رنگ و مدل مبلمان توجه کنید. رنگ مبلمان می تواند با رنگ کمد، میز و دیگر وسایل داخل اتاق هماهنگ شود. هم چنین مدل مبلمان نیز تاثیر زیادی در هماهنگی دکوراسیون اتاق کاری خواهد داشت.

ویژگی هایی که یک مبلمان اداری باید داشته باشد؛

از ان جایی که ادارات و شرکت ها محل هایی هستند که افراد در طول روز بیش تر از ۶ ساعت در آن جا حضور دارند و مشغول کار هستند بنابراین مبلمان اداری باید کاملا راحت و نرم باشد و فرد با نشستن روی آن احساس راحتی کند.

مبلمان اداری باید زیبا، شیک و ساده باشد. مبلمان اداری باید متناسب با فضای اتاق کار خریداری شود. مبلمان اداری در رنگ های خنثی معمولا خریداری می شود چرا که باید رنگ آن در عین زیبایی سبب جلب توجه و حواس پرتی کارکنان در حین کار نشود.

مبلمان اداری باید متناسب با گردن، کمر و پشت فرد باشد و به گونه ای طراحی شود که متناسب با وضعیت ارگونومی فرد باشد به عبارت دیگر استفاده طولانی مدت از مبلمان نباید باعث وارد کردن آسیب به کمر و ستون فقرات فرد شود.

مبلمان اداری در عین راحت بودن نباید خیلی نرم باشد و فرو رفتگی آن زیاد باشد بلکه باید به گونه ای باشد که با فشردن آن بیش تر از دو انگشت فرد نرود.

علاوه بر زیبایی و راحتی مبلمان اداری باید دارای جنس مرغوب و کیفیت بالا باشد. هنگام خرید مبلمان اداری باید به جنس فوم، پارچه و پایه های مبل توجه شود. در صورتی که جنس آن از مواد بی کیفیت باشد با گذشت مدت زمان کوتاهی کارایی و زیبایی خود را از دست خواهد داد.

مبل اداری باید وزن خیلی زیادی نداشته باشد تا در هنگام تعویض دکوراسیون اتاق نیروی زیادی برای جا به جایی آن مورد نیاز نباشد و افراد به راحتی قادر به جا به جایی آن ها باشند.

یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با مبلمان اداری ایمنی مبل است. مبل باید به گونه ای ساخته شود که در هنگام نشستن های طولانی ایمنی کاملی برای کاربر ایجاد کند به عبارت دیگر پایه های مبل و دیگر اجزای مبل باید دارای استحکام کافی باشند.

فاکتور های تاثیر گذار در قیمت مبلمان اداری

مبلمان اداری دارای انواع مختلفی بوده که قیمت های متفاوتی نیز دارند. به طور کلی عوامل متعددی روی قیمت مبلمان اداری تاثیر گذار هستند از جمله عوامل تاثیر گذار روی قیمت مبلمان اداری می توان به مواد اولیه به کار رفته در ساخت مبلمان اشاره کرد. نوع پارچه، نوع فوم، جنس پارچه مبل، چوب و… همگی در ساخت مبلمان به کار برده می شوند.

استفاده از مواد با کیفیت سبب ایمنی بالاتر، طول عمر بیش‌تر و در نهایت کیفیت بهتر خواهد شد. طبیعی است که هر چه مواد استفاده شده در ساخت مبلمان اداری با کیفیت‌تر و درجه یک تر باشند قیمت مبلمان اداری نیز بیش تر خواهد شد.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت مبلمان اداری مدل و برند می باشد. امروزه برند های زیادی در بازار به تولید مبلمان اداری پرداخته اند که برخی با کیفیت تر و برخی با کیفیت پایین تر مبلمان اداری را تولید می کنند. مدل مبلمان نیز می‌تواند در قیمت آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

از جمله دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت مبلمان اداری حالت ایمن، ارگونومیک و استاندارد می باشد. برخی از مبل های اداری به گونه ای طراحی شده اند که هیچ گونه آسیبی به گردن، کمر و ستون فقرات فرد وارد نمی کنند با خریداری این مبلمان در صورت نشستن های طولانی نیز هیچ گونه آسیبی به سلامت شما وارد نخواهد شد طبیعی است که قیمت این مبلمان ایمن بیش تر از مدل های معمولی می باشد.

قابلیت ها و ویژگی های دیگر مبلمان اداری نیز می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد امل مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت مبلمان اداری مرکز ارائه دهنده آن است. بسیاری از مراکز مبلمان را با قیمت فوق العاده بالایی به مشتری عرضه می‌کنند.

مبلمان اداری را از کجا بخریم؟

فروشگاه اداری نت یکی از معتبر ترین مراکز در زمینه فروش و ساخت مبلمان از جمله مبلمان اداری می‌باشد. این شرکت مبلمانی را ارائه می‌کند که از نظر ارگونومبک کاملا ایمنی باشد و آن را در انواع مدل‌های مختلف به بازار ارائه می‌کند که بیش‌تر سلیقه ها را راضی می‌کند.

اداری نت مبلمان اداری را به صورت اقساطی ارائه می‌دهد و شما می توانید با خیال راحت از این مجموعه خرید کنید. به علاوه اداری نت در مورد محصولاتش به مشتریان مشاوره رایگان می دهد و در مورد این که چه مبلی مناسب محل کاری شما است شما را راهنمایی میکند. جهت تماس و ثبت سفارش می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام کنید. از همراهی شما نهایت سپاس و تشکر را داریم.

نوشته‌های مرتبط

صندلی اداری مناسب برای دیسک کمر

در میان تمامی لوازم اداری از مهم‌ترین تجهیزاتی که باید برای خرید آن دقت کافی به خرج داد، صندلی اداری نام دارد؛ چراکه صندلی اداری

میز کنفرانس

ابعاد و ارتفاع میز کنفرانس 6 نفره

ابعاد و ارتفاع استاندارد میز کنفرانس ارتباط مستقیمی با تعداد اشخاصی که پشت آن می‌نشینند دارد. ابعاد و استاندارد میز کنفرانس فرمول خاصی برای محاسبه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان