جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نکات مهم خرید میز اداری با پایه های آلومینیومی

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
میز اداری با پایه المینیومی
امتیاز خود را ثبت کنید

امروزه یکی از گزینه‌های مهم در خرید میز اداری، میزهای پایه آلومینیومی هستند. مبلمان اداری مهم‌ترین گزینه در هر اداره به‌شمار می‌روند؛ در نتیجه باید از بهترین اثاثیه برای چیدمان محیط اداره استفاده کرد. کارکنان یک اداره در ساعات طولانی مشغول کار در اداره هستند؛ پس باید به سلامت و حفظ شادابی کارمندان توجه زیادی کرد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفظ سلامتی کارمندان و بالا بردن سطح بهره‌وری آنها استفاده میز اداری با پایه آلومینیومی است.

ویژگی های مهم میز اداری با پایه آلومینیومی

میزهای پایه آلومینیومی جزو یکی از پرکاربردترین میزهای اداری هستند. حتماً برای شما هم سوال خواهد بود که چرا این میزها بسیار کاربرد دارند؟ به طور کلی میزهای پایه آلومینیومی 4 ویژگی مهم و اصلی دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:

میز اداری پایه آلومینیومی، با طراحی شیک و خاص

میزها مهم‌ترین نقش را در زیباسازی فضای اداری ایفا می‌کنند. در نتیجه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین میز بسیار مهم است. انتخاب میز در زیبایی دکوراسیون اداره بسیار موثر است. پایه‌های آلومینیومی با پوششی زیبا، ضخامتی اندک و استحکام بالا، ظاهری آرام و مینیمالیستی را ایجاد می‌کنند. این میز، علاوه بر جلب نظر، با انعطاف‌پذیری در محل قرارگیری و میزان ارتفاع، تنظیماتی را برای محیط کاری شما فراهم می‌آورد.

کیفیت خوب و بالای میزهای پایه آلومینیومی

این دسته از میزها بسیار مستحکم و با کیفیت بوده و به نسبت دیگر میزهای اداری بادوام‌تر هستند. میزهای با پایه‌های چوبی به مرور زمان ظاهر زیبای خود را از دست خواهند داد و طول عمر کوتاهی دارند. اگر به فکر بالا بردن طول عمر میزهای اداره خود هستید و می‌خواهید هزینه‌های اضافی را کم کنید، از همان ابتدا میزهای پایه آلومینیومی را برای اداره خریداری نمایید.

میز اداری با پایه المینیومی

نگهداری و نظافت راحت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در هنگام خرید میزهای اداری، نحوه تمیز کردن و نگهداری آن‌هاست. میزهای اداری پایه آلومینیومی به راحتی تمیز می‌شوند؛ درحالی که برای تمیز کردن میزهای چوبی نباید از مواد شیمیایی استفاده کرد. میزهای اداری با پایه آلومینیومی به هیچ عنوان دچار خراش، شکستگی و دیگر خرابی‌ها نشده و در نتیجه نگهداری از آن‌ها بسیار کار راحتی خواهد بود.

قیمت مناسب و اقتصادی

همیشه در زمان خرید وسایل اداری یکی از مهم‌ترین نکات قیمت محصول است. میزهای اداری با پایه آلومینیومی قیمت بسیار منصفانه‌ای به نسبت دیگر میزها دارند. با توجه به طول عمر و کیفیت بالا این میزها، قیمتی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای دارند. با انتخاب میزها با پایه آلومینیومی می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید.

مهم ترین موارد خرید میز اداری پایه آلومینیومی

بعد از آشنا شدن با همه ویژگی‌ها و خصوصیات میزهای اداری با پایه آلومینیومی، لازم است با برخی نکات مهمی که باید در زمان خرید این دسته از میزها مد نظر داشته باشید هم آشنا شوید:

  •  توجه به استاندارد بودن ارتفاع و ابعاد میز اداری پایه آلومینیومی

کارمندان ساعات بیشتر روز را پشت میزهای خود در حال انجام کار هستند. بنابراین اگر میزهای اداری مورد استفاده در محیط کار استاندارد نباشند، با گذشت زمان سلامتی کارمندان را به خطر می‌اندازد. میزهای پایه آلومینیومی استاندارد باید ارتفاعی بین 70 تا 80 سانتی‌متر داشته باشند. با این حال اگر میز مورد نظر از همه استانداردها برخوردار نبود، باید از صندلی‌های استاندارد با قابلیت تنظیم ارتفاع کمک بگیرید. درضمن باید پیش از خرید میز اداری به اندازه محیط توجه کنید. سپس با توجه به اندازه فضا میزی با اندازه‌های استاندارد خریداری کنید. این‌گونه محیط داخلی اداره‌ شما زیباتر و بهتر دیده خواهد شد.

میز اداری با پایه المینیومی

  • انتخاب بهترین طرح و رنگ

یکی دیگر از مهم‌ترین گزینه‌ها در زمان خرید میزهای اداری پایه آلومینیومی، توجه به رنگ و طرح میز است. پیش از خرید میز اداری حتماً به طرح‌ها و دکوراسیون اداره دقت کنید. افراد مراجعه کننده به محیط های اداری، در نگاه اول به رنگ و طرح و دکوراسیون داخلی جذب می‌شوند. در نتیجه باید ترکیب رنگ‌ها را به درستی بکار ببرید.

  •  توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش کالا

در زمان خرید میزهای اداری با پایه آلومینیومی، حتماً به مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش آن دقت کنید. در صورت وجود هرگونه مشکلی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی با کم‌ترین هزینه و در کم‌ترین زمان میز خود را تعمیر کنید.

سخن پایانی

میزهای پایه آلومینیومی یکی از میزهای پرطرفدار در ادارات هستند. این میزها به نسبت دیگر گزینه‌ها، دوام بالاتری داشته و قیمت مناسب آن‌ها سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ می‌شود. این میزها برخلاف میزهای کلاسیک و چوبی در‌معرض خط و خراش نیستند و به راحتی تمیز می‌شوند. در زمان خرید این میزها به برخی نکات مانند گارانتی، طرح و رنگ و از همه مهم‌تر استاندارد بودن ابعاد و ارتفاع دقت کنید تا بهترین میزهای پایه آلومینیومی موجود در بازار را خریداری نمایید.

نوشته‌های مرتبط

تفاوت صندلی مدیریت با کارشناسی

صندلی یکی از مهم‌ترین اجزاء تشکیل‌دهنده هر اداره است که براساس نیاز اعضای آن اداره می‌توان صندلی‌های شرکت یا ادراه خود را سفارش داد. صندلی

پارتیشن شیشه‌ای هوشمند چیست؟

نام دیگر پارتیشن‌های هوشمند اسمارت گلس است. اصلی‌ترین ویژگی پارتیشن شیشه‌ای آنتی یو.وی بودن آن است. یکی از مزایای پارتیشن‌ها این است که در برابر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان