جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع میز اداری و نحوه انتخاب میز مناسب

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
امتیاز خود را ثبت کنید

یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای راه‌اندازی ادارات و شرکت‌ها، میز کارمندان و مدیران است. میزها انواع مختلفی داشته که یکی از آن‌ها میز اداری است. اگر قصد خرید میز‌های ادرای را دارید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله سعی کرده ایم به انواع میز اداری و نحوه انتخاب میز مناسب بپردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

تعریف میز اداری

بسیاری از شما ممکن است با کلمه میز اداری به خوبی آشنا باشید. منظور از میز اداری نوعی از میز است که در ادارات و شرکت ها از آن استفاده می شود. این میز ممکن است با میز‌های معمولی که در منازل به کار می‌روند دارای تفاوت‌هایی باشد.

اول این که میز اداری دارای ارتفاع متناسب با صندلی است به گونه‌ای که کاربر در هنگام نوشتن، کار با کامپیوتر و انجام دیگر کار ها احساس راحتی کند و به وضعیت ارگونومیک کاربر روی صندلی آسیبی وارد نکند. دوم این که میز‌های اداری ممکن است دارای کشو، قفسه یا پارتیشن‌هایی باشند که کارمند بتواند تمامی پرونده‌ها و اسناد را مرتب کرده تا در زمانی که به آن ها نیاز دارد به راحتی در دسترس باشند.

در ادامه با انواع میز اداری آشنا خواهید شد.

انواع میز اداری

همان طوری که گفته شد میز یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایلی است که باید داخل هر شرکت یا اداره‌ای به تعداد کافی وجود داشته باشد. میز‌های اداری دارای انواع مختلفی هستند که در این مقاله به انواع میز اداری بر اساس کاربرد اشاره خواهیم کرد؛

۱_ میز تریبون؛ یکی از انواع میز های اداری میز تریبون می باشد. میز تریبون معمولا در برگزاری همایش‌ها و هنگام سخنرانی‌ها به کار می‌رود. این نوع میز دارای ارتفاع بلند است که فرد می‌تواند در هنگام سخنرانی پشت آن بایستد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های میز تریبون این است که این میز قابلیت مجهز سازی به انواع سیستم‌های صوتی را دارد و یکی دیگر از مزیت‌های آن این است که دارای فضای مناسب برای نگهداری اسناد و مدارک فرد سخنران است. می‌توانید هنگام استفاده از میز تریبون آرم شرکت خود را در جلوی این میز حک کنید این کار باعث نمای ویژه به میز تریبون خواهد شد.

۲_ میز مدیریت؛ یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر اداره اتاق مدیریت می‌باشد که به نسبت سایر بخش‌های اداره باید دارای ظاهر زیبا و لوکس باشد. از این رو میز مدیریت علاوه بر این که باید در شرایط کاملا استاندارد ساخته شود باید دارای ظاهر زیبا و بسیار لوکس باشد.

۳_میز پذیرش؛ یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر اداره قسمت ورودی یا پذیرش است که منشی در پشت این میز قرار می‌گیرد. از این رو میز پذیرش باید دارای ظاهر لوکس و زیبایی باشد که توجه ببیننده را در بدو ورود به خود جلب کند و علاوه بر آن باید دارای کشو، قفسه و پارتیشن هایی برای نگهداری مدارک مراجعین باشد.

۴_ میز کارمند؛ در یک اداره ممکن است که کارمندان زیادی مشغول به کار باشند که هر کدام باید میز مخصوص به خود را داشته باشند. میز کارمندی باید دارای فضای مناسب برای نگهداری مدارک و اسناد باشد و علاوه بر آن باید دارای فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر و لب تاب باشد.

۵_ میز کنفرانس؛ یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر اداره اتاق کنفرانس و تشکیل جلسات گروهی است. برگزاری جلسات گروهی و کنفرانس بدون داشتن یک میز مناسب میسر نمی‌باشد. میز کنفرانس میز بزرگی است که فضای نسبتا زیادی را نیز اشغال می‌کند. این میز در مدل‌ها و طرح های مختلفی ساخته می‌شود و زیبایی خاصی را به اتاق کنفرانس هدیه می‌کند.

۶_ میز گروهی؛ این نوع میزها هنگامی به کار برده می‌شوند که فضا برای به کار بردن میزهای تکی وجود ندارد. این نوع میز ها کال سنتر نیز نامیده می شوند.

نحوه انتخاب میز اداری مناسب؛

اگر قصد خرید میز اداری دارید قبل از خرید حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی کاملا موفق و انتخابی مناسب داشته باشید؛

میز های اداری از جنس مواد مختلفی مانند چوب، شیشه، ام دی اف، استیل و … ساخته می شوند. قبل از خرید توجه کنید کدام جنس مناسب حیطه کاری شما می باشد.

ابعاد میز اداری نیز در انتخاب میز اداری تاثیر گذار هستند. میز های مختلف در ابعاد متفاوتی در بازار عرضه می شوند. بنابراین در هنگام خرید توجه کنید که ابعاد شرکت شما تا چه اندازه ای می باشد و مناسب ترین اندازه میز برای آن چیست.

رنگ و شکل میز نیز یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری و انتخاب میز اداری می‌باشد. مدل میز اداری باید متناسب با کار شما باشد. هم چنین سعی کنید میزی را انتخاب کنید که رنگ آن با دیگر وسایل داخل اتاق کار شما هماهنگی داشته باشد. توجه به این نکته باعث زیبا تر دیده شدن اتاق کار و فضای اداره خواهد شد.

در هنگام خرید میز اداری به ارتفاع طول، عرض قطر آن توجه کنید. ارتفاع میز باید به گونه ای باشد که شما در هنگام انجام کار در وضعیت استاندارد قرار گرفته و کاملا راحت باشید. میز های کوچک تر برای افراد کوتاه قد و کودکان طراحی شده اند. بنابراین در هنگام خرید میز اداری حتما این نکته را مد نظر داشته باشید.

میز اداری دارای انواع مختلفی است و به طبع آن دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشد. بنابراین هنگام خرید میز اداری با توجه به بودجه و هزینه ای که می خواهید برای خرید میز صرف کنید میز اداری را انتخاب کنید.

میز اداری دارای انواع مختلفی است که اشکال متفاوتی نیز دارند. این میز ها در شکل‌های مربعی، مستطیلی، ال شکل، یو شکل و… در بازار وجود دارند. هنگام خرید میز اداری با توجه به نیازی که دارید می توانید شکل میز را انتخاب کنید.

میز اداری را از کجا بخریم؟

خرید میز اداری برای شرکت‌ها و ادارات بسیار ضروری است. بنابراین اگر قصد خرید میز اداری دارید می‌توانید آن را از مراکز مختلفی تهیه کنید. در این مقاله ما سعی کردیم تا شما را با انواع میز اداری آشنا کنیم، شما می‌توانید انواع میز اداری را از وبسایت اداری نت سفارش دهید.

اداری نت مجموعه‌ای است که در زمینه عرضه انواع ملزومات و لوازم اداری مانند مبلمان اداری، میز اداری فعالیت می‌کند. مجموعه اداری نت علاوه بر کیفی بالا و قیمت مناسب قبل از خرید به شما عزیزان مشاوره نیز می دهد تا شما بتوانید مناسب ترین انتخاب را برای شرکت خود داشته باشید. امروزه اداری نت نماینده برند‌های ساجیران، نیلپر، اورند، آرتمن، هلگر و گروه تولیدی نظری می باشد.

اگر قصد خرید میز اداری دارید یه شما پیشنهاد می کنیم که به اداری نت اعتماد کنید خرید خود را از این مجموعه انجام دهید. اداری نت با عرضه مستقیم کالا و حذف واسطه‌ها تا حد زیادی باعث کاهش قیمت‌ها سده است. جهت انجام سفارشات می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید. در صورتی که قصد انجام مشاوره دارید می‌توانید از طریق سایر راه‌های ارتباطی موجود در سایت اقدام کنید. از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما نهایت سپاس و قدردانی داریم.

نوشته‌های مرتبط

وسایل ضروری برای ساخت دفتر کار

وسایل ضروری برای ساخت دفتر کار هر کسب و کاری باید در مورد انواع تجهیزات مورد نیاز شرکت خود، مانند صندلی اداری فکر کند تا

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان