جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

20 مدل پرفروش میز اداری 2023

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
میز اداری
میانگین امتیاز 5 / 5 - تعداد رای 1

با رشد فناوری در سال 2023 طراحی و سبک دکوراسیون اداری، مبلمان اداری و میز کارمندی نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند و انواع میز اداری مدرن با این تغییرات به‌روز گردیده‌اند. این میزها طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها را برای خرید با قیمت‌های مختلف در راستای پاسخگویی به نیاز محیط‌های کاری و اداری به مشتریان ارائه داده‌اند. در حقیقت میز اداری مدرن از اجزای مهم در هر فضای کاری و اداری یا تجهیزات دفتر کار محسوب می‌شود و در زیبایی و عملکرد محیط نقش بسزایی دارد. در این بین نقش این میزها را در افزایش بهره‌وری نیروی انسانی نمی‌توان نادیده گرفت.

انواع میز اداری مدرن براساس کاربرد

دسته‌بندی میز اداری امروزی متفاوت از قدیم است و صاحبان کسب‌‌وکارها باتوجه به نیاز و فضای دکوراسیون اداری خود، می‌توانند بهترین میزها را تهیه نمایند. در ادامه به انواع این میزهای اداری شیک اشاره شده است.

  • میز کارمندی و اپراتوری
  • میز جلو مبلی و میز پذیرایی در دفتر کار و اتاق انتظار
  • میز مدیریت
  • میز کار گروهی
  • میز تاشو و متحرک
  • میز کارشناسی
  • میز پذیرش
  • میز کنفرانس و جلسه
  • میز با ارتفاع متغیر و میز ایستاده

از آنجایی که در دفاتر اداری از المان‌های متفاوتی برای طراحی یک دکوراسیون مناسب استفاده می‌شود، باید باتوجه به سایر المان‌ها و فضای مورد نظر، میز اداری را خریداری کرد.

میز اداری مدرن با ارتفاع قابل تنظیم

محبوبیت میزهای اداری با قابلیت تنظیم ارتفاع، به‌دلیل داشتن مزایای ارگونومیکی آن‌ها است. از مزایای این میزها می‌توان به امکان جابه‌جایی کاربران بین حالت نشسته و ایستاده اشاره کرد که خطرات احتمالی در خصوص مشکلات سلامتی را کاهش داده و کارایی را افزایش می‌دهد. در واقع می‌توان گفت که در سال 2023، مدل‌های پیشرفته‌تری را با مکانیسم تنظیم ارتفاع بهبود یافته شاهد بوده‌ایم.

میزهای فشرده و مینیمالیستی

مینیمالیسم یک گرایش اصلی طراحی در دفاتر مدرن به حساب می‌آید. میزهای مینیمالیستی جمع‌وجور برای به حداکثر رساندن کارایی فضا و حفظ ظاهری مرتب و تمیز طراحی شده‌اند. این میزها برای دفاتر کوچک و فضاهای کاری؛ یا به عبارتی جاهایی که بهینه‌سازی فضا بسیار مهم است، ایده‌آل هستند.

میزهای کاری مشترک

همکاری اساس کار بسیاری از محیط‌های کاری مدرن است. ایستگاه‌های کاری مشترک برای تسهیل کار گروهی و گفت‌وگوهای گروهی طراحی شده‌اند. این موارد می‌توانند شامل میزهای گرد، میزهای نیمکتی یا چیدمان‌های مدولار باشند که امکان پیکربندی مجدد را برای تطبیق با اندازه‌های مختلف گروه فراهم می‌سازند.

میزهای یکپارچه با فناوری

با پیشرفت فناوری و اهمیت آن در محیط کار، میزهایی با ویژگی‌های یکپارچه فناوری، بیشتر رواج یافته‌اند. این میزها شامل پریزهای برق داخلی، ورودی شارژ USB، پدهای شارژ بی‌سیم و سیستم‌های مدیریت کابل برای روشن نگه‌داشتن و سازماندهی دستگاه‌ها هستند.

میز اداری مدرن ارگونومیک

ارگونومی انتخاب اول در طراحی میز اداری است. میزهای ارگونومیک به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که راحتی و پشتیبانی مطلوب را برای کاربران ایجاد کنند. آن‌ها اکثراً دارای اجزای قابل تنظیمی مانند سینی صفحه کلید، بازو مانیتور و پشتی کمری هستند تا وضعیت بهتری را فراهم سازند و خطر آسیب ناشی از فشارهای مکرر را بر سلامتی کاهش دهند.

میز اداری دیواری یا میزهای شناور

میزهای شناور، در واقع میزهای دیواری یا معلق هستند که در بالای سطح زمین و به دیوار نصب می‌شوند. این میزها برای فضاهای کوچک‌تر انتخابی عالی به شمار می‌روند و می‌توانند ظاهری به‌روز و مدرن را ایجاد کنند. این نوع میزها اغلب با راهکار به حداکثر رساندن فضای کف، همراه هستند.

پرفروش ‌ترین میزهای اداری

در این بخش به بررسی چند مورد از پرفروش‌ترین میزهای اداری 2023 می‌پردازیم.

میز کار گروهی

میز کار گروهی برای استفاده دسته ‌جمعی کارمندان طراحی شده و دارای استانداردهای خاصی است.

میز کار گروهی ساجیران مدل ریما

 

میز کار گروهی ساجیران مدل ریما

 

میز کار گروهی ساجیران مدل ریما

 

میز کار گروهی ساجیران مدل WST31

 

میز کار گروهی ساجیران مدل WST26

 

میز کار گروهی ساجیران مدل WST27

 

میز کارشناسی

در یک محیط اداری میز کارشناسی یکی از کاربردی‌ترین و سودمندترین تجهیزات اداری محسوب می‌شود؛ زیرا علاوه‌بر ایجاد فضایی مناسب برای قرارگیری کامپیوترها و اقلام اداری، فضایی کافی برای جاسازی مدارک و فولدرها را فراهم می‌کند. کارایی مفید همزمان با قرار دادن فضای کافی برای نشستن و قرارگیری پاها برای افراد، سبب گردیده تا بیشتر مشتریان به این نوع میز و در نتیجه تولید انواع مختلف آن در ابعاد استاندارد توجه داشته باشند.

میز کارشناسی ساجیران مدل ریما

 

میز کارشناسی ساجیران مدل چری MA803

 

میز کارشناسی ساجیران مدل EX127

 

میز کارشناسی ساجیران مدل EX130

 

میز کارمندی

میز کارمندی پرسنل جدای از صندلی‌های اداری، از اجزای مهم مبلمان اداری به حساب می‌آید. کارمندان بهترین روزهای عمر خود را در محیط‌های اداری می‌گذرانند که در صورت راحت نبودن میز اداری و در پی به وجود آمدن مشکلات سلامتی و جسمانی، بهره‌وری لازم در این محیط‌ها به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد. بنابراین برای دریافت نتیجه بهتر به‌دنبال محصولاتی بادوام باشید تا از سرمایه انسانی خود محافظت نمایید. این میزها با فراهم‌ کردن فضای مناسب برای کامپیوتر با داشتن ابعاد استاندارد، به‌خوبی می‌توانند در هر فضایی قرار گیرند.

میز کارمندی ساجیران مدل ریما

 

میز کارمندی ساجیران مدل PR126

 

میز مدیریتی

به‌طور کلی تمامی فعالیت‌های روزانه مدیران پشت میز مدیریتی انجام می‌شود و بدون کمک آن‌ها کارها به‌راحتی انجام نخواهد گرفت. کاربردی که این نوع میزها دارند، آن‌ها را از دیگر انواع میز متمایز می‌سازد. مدیران علاوه‌بر فضایی برای قرار دادن لپ‌تاپ، به سطحی گسترده‌تر برای نوشتن نیاز خواهند داشت. البته که راحتی و برخورداری از ابعاد استاندارد نیز از دیگر مزایا بوده که موجب تغییر در ساخت و طراحی این نوع میزها شده است.

تفاوت اصلی میان میز مدیریت با سایر میزهای اداری در اندازه و کیفیت آن‌ها است و همین عامل باعث انتخاب آن‌ها برای دفاتر اجرایی شده است. میز مدیریتی به‌گونه‌ای طراحی شده تا فضای کار کافی را در اختیار مدیر قرار دهد. طیف وسیعی از میزهای مدیریت وجود دارد. به عنوان مثال میزهای مدیریتی که با رنگ‌های روشن طراحی و ساخته می‌شوند بازتاب نور را به‌خوبی منعکس می‌کنند. با حضور این میزها فضای اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

میز کار گروهی ساجیران مدل ریما

 

میز مدیریت ساجیران مدل ریما

 

میز مدیریت ساجیران مدل کوپر MA900

 

میز پذیرش اداری

به کاربرد میزهای پذیرش اداری در مکان‌هایی مانند کانتر اداری بانک، میز پذیرش مطب و بخش‌های بیمارستانی، میز منشی و کانتر اداری به‌صورت تلفیقی در یک دفتر مهندسی، کانتر اداری در دفاتر هواپیمایی و… می‌توان اشاره کرد.

میز پذیرش ساجیران مدل CU09

 

میز پذیرش ساجیران مدل CU14-2

 

سخن پایانی

هیچ فرقی نمی‌کند که محل کار اداره، شرکت یا یک مغازه برای کسب‌وکار باشد. شما همواره برای انجام امورات خود به میزهای اداری نیازمند خواهید بود؛ چراکه یک طرف شما هستید و در طرف دیگر ارباب رجوع قرار دارد. استفاده از میزهای اداری مدرن و شیک به زیبایی محل کار شما می‌افزاید؛ از این‌رو خرید میز مناسب و مدرن از وسایل اولیه محل کار به شمار می‌رود.

نوشته‌های مرتبط

اهمیت جنس روکش صندلی اداری

شاید با خودتان فکر کنید که جنس پارچه صندلی اداری اهمیتی ندارد و نیازی نبوده که ذهن خود را با این مسئله درگیر کنیم؛ اما

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان