جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اهمیت جنس روکش صندلی اداری

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
امتیاز خود را ثبت کنید

شاید با خودتان فکر کنید که جنس پارچه صندلی اداری اهمیتی ندارد و نیازی نبوده که ذهن خود را با این مسئله درگیر کنیم؛ اما بهتر است بدانید که این گونه نیست. انتخاب جنس روکش صندلی مدیریتی نه تنها اهمیت بسیار بالایی دارد؛ بلکه ازعواملی حیاتی در تعیین زیبایی دکوراسیون به حساب می‌آید. یکی از فاکتورهایی که به هنگام خرید صندلی اداری باید به آن توجه داشته باشید، جنس صندلی انتخابی است. صندلی انتخابی شما باید در عین زیباسازی دکوراسیون، راحت باشد. به همین منظور افراد بهتر است که با انواع جنس‌های روکش صندلی اداری آشنا شوند تا تصمیمی درست در این باره اخذ نمایند.

میزان اهمیت جنس روکش صندلی اداری را هرگز دست کم نگیرید!

اصلی‌ترین بخش زیبایی یک صندلی اداری را می‌توان روکش آن دانست. در صورتی که روکش شما جنس خوبی داشته باشد تا سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. جدای از مسئله زیبایی، افراد به هنگام نشستن بیشترین تماس مستقیم را با بخش روکش صندلی دارند. به همین علت است که جنس صندلی سلامتی افراد را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. جنس بعضی پارچه‌ها به گونه‌ای است که نمی‌توان طولانی مدت روی آن‌ها نشست. این نوع از روکش‌ها، گزینه خوبی برای صندلی مدیریتی به حساب نمی‌آیند. از آنجایی که افراد در محل کار، نشستن‌های طولانی مدت را تجربه می‌کنند، روکش انتخابی شما باید به گونه‌ای باشد که به هنگام نشستن روی آن، فرد احساس راحتی کند.

چه فاکتورهایی را باید به هنگام خرید روکش صندلی‌های اداری مدنظر قرار دهید؟

از پرکاربردترین و مهم‌ترین تجهیزات مورد استفاده در هر فضای اداری می‌توان به صندلی اداری اشاره کرد. طراحی روکش صندلی به شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد و این روکش‌ها، در طرح‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. پیش از اقدام برای خرید روکش صندلی اداری باید یک‌سری فاکتورها و ویژگی‌ها را مدنظر قرار بدهید. موارد زیر اشاره به این پارامترها دارد:
• کیفیت و مقاومت روکش
• جذابیت و زیبایی ظاهری روکش
• نوع دوخت و مقاومت روکش
• انتخاب طرح و رنگ دلخواه
• قابلیت تعمیر و تعویض
• توجه به ابعاد و سایز روکش
• توجه به گارانتی

انتخاب بهترین پارچه برای صندلی اداری

حتما تا این لحظه متوجه شده‌اید که انتخاب جنس روکش صندلی تا چه حد حائز اهمیت است. پیش از اینکه اقدام به خرید صندلی کارمندی کنید، باید با بهترین جنس‌های موجود برای آن آشنا شوید. پارچه وینیل، چرم و مشبک را می‌توان بهترین جنس‌های موجود برای روکش صندلی کارمندی دانست.

پارچه وینیل برای روکش صندلی اداری

پارچه وینیل را می‌توان یکی از بهترین جنس‌های موجود برای استفاده در صندلی اداری دانست. در ساخت این پارچه متریالی به کار گرفته شده است که امکان شست‌و‌شوی آسان را به شما می‌دهد. این نوع از پارچه از دوام و ماندگاری بسیار بالایی نیز برخوردار است. برای مثال اگر در محیطی همچون بیمارستان یا کارخانه‌ها با میزان آلودگی بالا کار می‌کنید، پارچه وینیل می‌تواند بهترین انتخاب برای صندلی اداری شما باشد.
متریال موجود در این پارچه، کار شما را برای پاک کردن آلودگی‌ها آسان می‌کند و هیچ لکی از آن به جای نخواهد ماند اما این پارچه در کنار مزایای بسیار خود، معایبی نیز دارد. یکی از معایب آن، مناسب نبودن پارچه وینیل برای تابستان است چرا که این نوع پارچه‌ها از قابلیت تنفس برخوردار نیستند و نشستن طولانی مدت روی آن‌ها تعریق را به دنبال خواهد داشت. بنابراین توصیه ما به شما این است که اگر در محیطی گرم و مرطوب مشغول به کار هستید، پارچه‌ وینیل را به عنوان روکش صندلی مدیریتی انتخاب نکنید.

پارچه چرم برای روکش صندلی اداری

انتخاب بعدی برای روکش صندلی مدیریتی می‌تواند پارچه چرم باشد. این نوع از پارچه به دو شکل طبیعی و مصنوعی در بازار عرضه می‌شود و در ساخت آن، بهترین و لوکس‌ترین متریال به کار گرفته شده است. در بین پارچه‌های موجود در بازار نمی‌توانید رقیبی برای پارچه چرم پیدا کنید. از سری مزیت‌های بارز این نوع پارچه می‌توان به داشتن ظاهری زیبا و شیک و قابلیت تمیز کردن آن به آسانی اشاره کرد.
حتما تاکنون متوجه وجود صندلی‌های چرمی در ادارات مختلف شده‌اید. با کمک صندلی‌های چرمی می‌توان ظاهری حرفه‌ای به دفتر کار خود داد و توجه مشتریان را به سمت خود جلب کرد. البته این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که اگرچه جنس چرم ظاهری مجلل و شیک دارد اما گزینه خوبی برای نشستن طولانی مدت به حساب نمی‌آیند. جنس چرم نیز همچون پارچه وینیل از قابلیت تنفس برخوردار نیست و نشستن طولانی مدت روی آن، تعریق را به دنبال خواهد داشت.

پارچه مشبک برای روکش صندلی اداری

پارچه مشبک نیز یکی دیگر از پارچه‌هایی است که به عنوان روکش صندلی اداری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های پارچه مشبک می‌توان به داشتن قابلیت تنفس اشاره کرد. به کارگیری پارچه مشبک به عنوان روکش صندلی اداری، این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی، بدون اینکه عرق کنید، طولانی مدت روی صندلی بنشینید چرا که در این نوع پارچه، هوا به خوبی در جریان است.
از دیگر مزیت‌های پارچه مشبک می‌توان به داشتن ظاهری ارگونومیک‌تر در مقایسه با سایر پارچه‌ها اشاره کرد. صندلی‌هایی که در آن‌ها از روکش مشبک استفاده شده است، به هنگام نشستن کاملا فرم بدن شما را به خود می‌گیرند و تطابق‌‌پذیری بالایی دارند چراکه تور آن، انعطاف‌پذیر است. به همین علت است که پارچه‌های مشبک را می‌توان بهترین انتخاب برای صندلی‌های مدیریتی دانست.

نکاتی درباره روکش صندلی اداری

داشتن دوام و مقاومت بالا را می‌توان مهم‌ترین ویژگی به هنگام خرید روکش صندلی اداری دانست. با کشیدن روکش در چند جهت متفاوت می‌توانید از میزان استحکام آن اطمینان حاصل کنید. در صورتی که شاهد کش آمدن پارچه بودید، بهتر است بدانید که جنس خوبی ندارد چرا که شما هرگز شاهد کش آمدن پارچه باکیفیت نخواهید بود. نوع خاصی از پاک‌ کننده‌ها برای روکش صندلی‌ها به کار گرفته می‌شوند. راحتی در تمیز کردن بستگی به جنس روکش انتخابی شما دارد.

 

سخن پایانی

صندلی یکی از تجهیزات کاربردی در بخش اداری به حساب می‌آید. شاید به ظاهر، جنس روکش صندلی مدیریتی بی‌اهمیت به نظر برسد اما در واقعیت این طور نیست. جنس روکش صندلی اداری در اصل نقش موثری در زیبایی دکوراسیون و سلامت پوست دارد. طیف گسترده‌ای از مواد همچون مش، چرم، چرم مصنوعی، چوب، پارچه و پلاستیک در ساخت روکش صندلی اداری به کار گرفته می‌شوند.

نوشته‌های مرتبط

انواع طرح ‌های پارتیشن اداری

تقاضا برای استفاده از انواع پارتیشن‌های اداری در بسیاری از شرکت‌ها و اداره‌ها در حال افزایش است. پارتیشن‌ها به عنوان جدا‌کننده‌های موقت و برخی از

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان