جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هر آنچه که باید درباره صندلی مدیریتی بدانیم!

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
امتیاز خود را ثبت کنید

صندلی ‌ها اداری یکی از مهم ‌ترین اجزا می ‌باشند که باید در هنگام خرید توجه بسیاری به آن ‌ها نمود. در واقع از آنجایی‌ که افراد در محیط کار بیشتر وقت خود را با صندلی می ‌گذرانند، باید توجه بسیاری داشت تا این صندلی ‌ها استاندارد و مناسب با فرم بدن باشند.

معمولاً خیلی از افراد برای خرید صندلی به یک سری نکات مهم توجه نمی ‌کنند و از همین ‌رو مشکلاتی در خصوص ناحیه کمر و لگن آن‌ ها رخ می ‌دهد. توجه داشته باشید که برای خرید یک صندلی علاوه‌ بر این ‌که باید به استاندارد بودن آن توجه بسیاری کنید، باید مدل و ظاهر او نیز به نوعی باشد که با محیط و حتی میزی که خریداری کرده‌ اید همخوانی داشته باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجع‌ به خرید یک صندلی مدیریتی نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم و همچنین ویژگی ‌های یک صندلی مناسب و استاندار را برای شما شرح دهیم.

 

چرا دقت در انتخاب و خرید صندلی اهمیت بسیاری دارد؟

زمانی ‌که صندلی استاندارد و یا ایده‌ آل نباشد، می ‌تواند مشکلات بسیار جدی را برای مهره‌ های کمر و همچنین لگن ایجاد کند. توجه داشته باشید که صندلی استاندارد ویژگی‌های بسیار بارزی دارد که علاوه ‌بر این ‌که آسیبی به مهره‌ های کمر نمی‌ زند، به نوعی خستگی افراد را هم به‌ خوبی دفع می ‌کند. صندلی اداری و مدیریتی ویژگی‌ ها و نکات مثبت بارزی هم دارد.

شما با توجه به این ویژگی و نکات ها می‌ توانید بهترین مدل صندلی را برای خود انتخاب کنید. شاید خیلی از افراد از این‌ موضوع ساده بگذرند و توجه بسیاری در خصوص انتخاب خرید صندلی به خرج ندهند، اما باید ذکر کنیم صندلی‌ ها، حتی از میزها و عناصر دیگر نیز اهمیت بسیار زیادتری دارند.

زیرا مستقیماً با کمر و بدن انسان در ارتباط هستند. زمانی‌ که یک صندلی نامناسب و غیر استاندارد باشد به ‌مرور زمان می‌ تواند فرم بدن افراد را نیز تغییر دهد. قوز کردن، مشکلات کمر، به وجود آوردن دردهایی در مهره ‌های کمر و غیره تماماً عواملی هستند که در صورت استفاده از صندلی نادرست به وجود می ‌آید.

 

ویژگی های یک صندلی استاندارد

صندلی استاندارد ویژگی ‌های بسیار زیاد و بارزی دارد که شما با توجه به آن‌ ها می ‌توانید یک صندلی مناسب را بر محیط کار خود انتخاب نمایید. البته لازم به ذکر است بیان کنیم که مجموعه ‌هایی که از آن‌ ها صندلی را تهیه می ‌کنید، نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. قطعا تمام مجموعه ها نمی‌ توانند یک صندلی استاندارد و مطابق با سلیقه افراد را طراحی و تولید کنند.

اداری نت یکی از بهترین مجموعه‌ ها در این خصوص است که شما می ‌توانید انواع متفاوتی از صندلی ها با قیمت ‌های از آن خریداری کنید. توجه داشته باشید که همچنین این مجموعه تمامی صندلی‌ های مدیریتی خود و دیگر صندلی ‌ها را کاملاً استاندارد و مناسب با فرم بدن طراحی می ‌کند. حال برخی از ویژگی‌ های یک صندلی استاندارد مدیریتی عبارت ‌اند از؛

پشتی مناسب

یکی از مهم ‌ترین اجزای تشکیل ‌دهنده یک صندلی پشتی آن است. در واقع صندلی که پشتی نداشته باشد، افراد نمی ‌توانند از آن استفاده کنند و به ‌مرور کمر دچار آسیب ‌هایی می شود و بدن حالت خود را هم از دست می ‌دهد.

حال ویژگی یک صندلی خوب و استاندارد، پشتی مناسب می ‌باشد. پشتی صندلی ‌ها باید به نوعی باشند که نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد.  یک پشتی مناسب مطابق با کمر افراد طراحی می شود. یعنی این‌ که شما زمانی بر روی صندلی می ‌نشینید پشتی آن نباید شما را اذیت کند. همچنین پشتی یک صندلی اداری مدیریتی باید به نوعی طراحی شود که مطابق فرم بدن باشد و آسیبی به آن وارد نکند.

توجه داشته باشید که معمولاً پشتی ‌های صندلی های استاندارد نیز نرم هستند که کمر را دچار آسیب نکنند. منظور از مطابق با فرم بدن این است که صندلی مناسب کمر و گودی آن طراحی ‌شده و به‌ خوبی این منحنی و گودی ‌ها را پر می ‌کند.

 

نشمینگاه مناسب

موضوع مهم دیگر که اهمیت بسیار زیادی حتی بیشتر از تکیه گاه در یک صندلی اداری دارد، نشیمنگاه آن است. در واقع نشیمنگاه در صندلی تمام وزن افراد را تحمل می‌ کند. از همین ‌رو باید بسیار مناسب باشد تا دردی را به لگن و مهره‌ های کمر وارد نکند. نشیمنگاه مناسب نباید خیلی گود یا خیلی مسطح باشد. به نوعی که افراد با نشستن بر روی آن‌ ها دچار اذیت شوند. یک نشیمنگاه خوب همچنین باید سایز و ابعاد بسیار مناسبی داشته باشد تا بتواند به‌ خوبی تمام لگن و پاها جای دهد. همچنین جنس رویه آن ‌ها نیز همانند نشیمنگاه باید طوری باشد که افراد با نشستن دچار اذیت نشوند.

 

دسته های راحت

دسته ها یکی دیگر از اجزاء بسیار مهم در صندلی می‌ باشند. به‌ عنوان مثال تصور کنید که شما بر روی یک صندلی نشسته اید و این صندلی دسته ‌ای ندارد. قطعا دست ‌های شما اذیت می ‌شود و نمی ‌توانید به‌ راحتی بر روی صندلی بنشینید. حال دسته‌ های صندلی استاندارد و مناسب باید به نوعی باشند که دست ‌ها مدام از روی آن ‌ها خارج نشود و به ‌خوبی ساق دست‌ ها را پوشش دهند.

به‌ عنوان مثال اندازه‌ آن ‌ها نباید خیلی کم یا بسیار زیاد باشد. همچنین وجود دست بر روی هر صندلی بسیار واجب است و اکثر صندلی ‌های مدیریتی نیز دسته‌ هایی دارند. توجه داشته باشید که در هنگام خرید صندلی حتما باید به دسته ‌های آن ها نیز توجه کنید. زیرا همان ‌طور که ذکر شد یکی دیگر از قطعه‌ های مهم صندلی محسوب می ‌شوند.

 

چرخ های متحرک

یک صندلی مدیریتی اداری حتماً باید چرخ‌های متحرک داشته باشد تا افراد بتوانند به ‌خوبی با آن جا به‌ جا شوند. همچنین چرخ آن‌ ها باید قابل تعویض باشد تا در بروز مشکلات بتوانند آن‌ ها را به ‌راحتی تعویض کنند.

 زمانی ‌که قصد خرید صندلی اداری را دارید حتما به چرخ ‌ها و پایه‌ های آن ها توجه بسیاری فرمایید. پایه‌ ها باید مقاوم باشند و به ‌خوبی وزن صندلی را تقسیم کنند. همچنین چرخ‌ ها نیز همان‌ طور که ذکر شد باید متحرک باشند تا اگر افراد قصد جا به جایی داشتند، بهتر بتوانند این کار را انجام دهند.

انتخاب درست یک صندلی مدیریتی

برای انتخاب کردن یک صندلی خوب مدیریتی شما نیازی نیست که روش ‌ها و راهکارهای بسیار زیادی را طی کنید. تنها باید به چند نکته بسیار ساده توجه داشته باشید تا بتوانید یک صندلی خوب را خریداری کنید. در واقع صندلی‌ های مدیریتی نسبت به صندلی ‌های کارمندی و غیره تفاوت زیادی دارند.

به‌ عنوان مثال آن‌ ها کمی از لحاظ ابعادی بزرگ ‌تر هستند و مدل‌ های آن ‌ها نیز کمی کلاسیک ‌تر است. توجه داشته باشید که برای انتخاب‌ کردن یک صندلی مدیریتی شما در مرحله اول باید به استاندارد بودن آن و سپس به دکوراسیون فضای محیط اداری خود توجه کنید.

معمولاً مدل‌ ها و طرح‌ های بسیار زیادی در خصوص صندلی‌ های مدیریتی وجود دارد که شما می‌ توانید انواع آن‌ ها را تهیه کنید. در واقع اگر به فضای دکوراسیون توجه داشته باشید و طبق ابعاد میز صندلی را انتخاب کنید، می ‌توان گفت محیط شما نقصی در چیدمان  ندارد.

همچنین اگر جزو دسته افرادی هستید که قیمت صندلی برای شما اهمیت بسیاری دارد و در همین‌ حال به ‌دنبال یک صندلی خوب و با کیفیت هم هستید، بهتر است که مجموعه اداری نت را انتخاب کنید. همان‌ طور که در مطالب بالا هم شرح دادیم این مجمع با ارائه  دادن بیش ‌از صدها طرح صندلی مدیریتی و انواع مختلف، کیفیت عالی و قیمت مناسب را به مشتریان خود عرضه می ‌کند.

 

از کجا می توان یک صندلی مدیریتی خوب را خریداری کرد؟

مجموعه و فروشگاه‌ های بسیار زیادی در خصوص خرید وفروش صندلی‌ های مدیریتی فعالیت دارند. اما آیا همه آن‌ ها کیفیت و جنس عالی را به مشتریان خود عرضه می ‌کنند؟ قطعا با توجه به مطالبی که در بالا بیان شد شما باید برای خرید صندلی مدیریتی دقت زیادی به خرج دهید و مدلی را انتخاب کنید که علاوه ‌بر استاندارد بودن جلوه ناپسندی را در محیط دکوراسیون ایجاد نکند.

از همین ‌رو شما باید مجموعه ‌ای را انتخاب نمایید که تمام این موضوعات را برای ساخت صندلی در نظر گرفته باشد. در مطالب بالا چندین ‌بار به اداری نت اشاره شد. این مجموعه جزو بهترین مجموعه ‌ها و مجرب ‌ترین آن ها در خصوص تولید و ارائه صندلی و همچنین وسایل دیگر اداری می ‌باشد که شما برای خرید می ‌توانید همین الان از طریق وب‌ سایت آن ‌ها اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که مدل‌ ها و طرح‌ های صندلی مدیریتی آن‌ ها به ‌شدت زیاد و متنوع است و شما با مشاهده کاتالوگ‌ ها و صندلی ‌ها در سایت آن‌ ها می ‌توانید به‌ راحتی یک خرید خوب را انجام دهید.

انواع میزها، صندلی ها و غیره در مجموعه و فروشگاه اداری نت وجود دارد که شما می توانید با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای آن ها را خریداری کنید. اداری نت برای تمام سلیقه ها، کالا و محصول مناسب ارائه می دهد.

نوشته‌های مرتبط

روش ‌های کنترل صدا در محیط کار

با توجه به آمار و تخمین‌های سازمان جهانی بهداشت در حدود ۲۷۸ میلیون نفر از آسیب‌های شنوایی رنج می‌برند. طبق آمار منتشر شده حدود ۱۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان