جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاثیر پارتیشن اداری بر راندمان کارمندان!

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
امتیاز خود را ثبت کنید

یکی از مواردی که باعث افزایش کیفیت کار کارمندان می‌شود تجهیز کردن محل کار و طراحی زیبا برای آن محیط است زیرا در این صورت راندمان کاری کارمندان افزایش می‌یابد.

اگر بخواهیم همه افراد شرکت دقیق و با حوصله کار کنند باید برای آن‌ها یک محیط آرام فراهم کنیم تا در آن احساس راحتی کنند.

یکی از دست ساخته‌های بشر که چندین سال است به کمک مدیران شرکت‌ها آمده است ساخت پارتیشن اداری می‌باشد که جایگزین دیوارها شده و علاوه بر اینکه برای شرکت از نظر اقتصادی به صرفه می‌باشد باعث ساخت یک فضای امن و راحت بدون هیچ‌گونه دردسری نیز می‌شود.

 

5 تاثیر پارتیشن اداری بر عملکرد کارمندان

همان‌گونه که در بالا اشاره کردیم پارتیشن‌بندی در نحوه کار کردن کارمندان موثر است و مزایای بسیاری دارد که در ادامه با تاثیر آن آشنا می‌شویم:

 

  1. ساخت حریم شخصی

شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیت استفاده از پارتیشن اداری تقسیم کردن فضا و ساخت یک حریم خصوصی برای هر کارمند است.

با استفاده از یک پارتیشن می‌توان یک فضای بدون استفاده را تقسیم به چند اتاق کرد و دفتر کار خود را زیباتر کرد.

همانطور که در مقاله “پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره” صحبت کردیم به کمک پارتیشن اداری دوجداره می‌توان عایق صدا و عایق دما ایجاد کرد و در واقع این پارتیشن‌ها برای اتاق جلسات بسیار مناسب هستند.

بر خلاف نظر بسیاری از افراد حتی به کمک پارتیشن‌های شیشه‌ای نیز می‌توان برای کارمندان این حریم خصوصی را به وجود آورد. پارتیشن شیشه‌ای هوشمند این امکان را می‌دهد که افراد هر زمان نیاز به دیدن بیرون از اتاق را داشته باشند شیشه آن را شفاف کنند و هر لحظه که دوست داشتند داخل اتاق دیده نشود شیشه را مات کنند و این یعنی نهایت پیشرفت در زمینه ساخت پارتیشن اداری!

 

  1. ورود نور طبیعی به محیط

حتی پارتیشن‌های شیشه‌ای معمولی نیز ویژگی‌های مثبت بسیاری دارند. به عنوان مثال به دلیل شفاف بودن این پارتیشن‌ها نور طبیعی وارد محیط می‌شود و علاوه بر ایجاد حس خوب و نشاط در کارمندان به کاهش هزینه‌های شرکت نیز کمک می‌کند.

این نوع از پارتیشن‌های اداری فقط یک ویژگی منفی دارند و آن هم این است که قابلیت جلوگیری از ورود اشعه مضر ماورابنفش را ندارد.

 

  1. بهبود گردش هوا

یک نکته مهمی که باید همه شرکت‌ها به آن توجه داشته باشند این است که حفظ دمای محیط بسیار در میزان راندمان کارمندان موثر است.

هنگامی‌که فضای شرکت را با پارتیشن جداسازی می‌کنیم کنترل دما نیز بسیار راحت‌تر است زیرا با باز کردن پنجره‌ها هوا جریان پیدا می‌کند و علاوه بر ایجاد دمای مطلوب باعث ایجاد جریان هوا نیز می‌گردد و هوای تازه وارد فضا می‌شود که بسیار در سرحال شدن کارمندان موثر است.

  1. ایجاد نظم و تمرکز

استفاده از پارتیشن‌های اداری سبب می‌شود تا نظم شرکت بیشتر شود زیرا چیدن میزها و صندلی‌های تو در تو علاوه بر اینکه ظاهر چندان زیبایی را به وجود نمی‌آورد سبب می‌شود تا تمرکز کارمندان نیز کاهش یابد.

 

  1. زیبایی

استفاده از یک پارتیشن شکیل و متناسب با نوع دکوراسیون دفتر کار، زیبایی را دو چندان می‌کند. همین زیباتر شدن محیط سبب می‌شود تا کارمندان در ساعاتی که در شرکت حضور دارند و مشغول به کار هستند حس خوبی را از محیط بگیرند و با انرژی بیشتری کار کنند.

جهت زیباتر شدن پارتیشن نیز می‌توان شیشه‌های آن را رنگی و متناسب با رنگ لوگوی شرکت سفارش داد.

البته سفارش چاپ لوگوی شرکت بر روی پارتیشن نیز بسیار در ایجاد زیبایی موثر است.

 

انتخاب صحیح یک پارتیشن مناسب

از یک طرف تنوع زیاد پارتیشن اداری بسیار عالی می‌باشد زیرا دست مشتریان در انتخاب آن باز است. از طرف دیگر شاید انتخاب مناسب‌ترین نوع پارتیشن کمی کار را دشوار کند. از این رو بهترین امر این است که با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنیم.

اداری نت با تجربه‌ای که در این زمینه دارد و مشاوره رایگانی که به مشتریان می‌دهد می‌تواند یک راهنمای خوب و مناسب باشد.

نوشته‌های مرتبط
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان