جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهکارهایی برای طراحی بهتر اتاق مدیریت

جدیدترین محصولات
آخرین مقالات
امتیاز خود را ثبت کنید

همان طور که همه‌ی ما می‌ دانیم، اتاق مدیریت یکی از اصلی‌ترین اتاق‌های هر سازمان و شرکتی بشمار می ‌رود.

علاوه ­براین اتاق مدیریت، اتاقی است که بیشتر جلسات کاری و اداری مهم سازمان در آن برگزار می ‌شود.

بنابراین لازم است در طراحی اتاق مدیریت برخی از اصول مهم و کاربردی  طراحی دکوراسیون بکار گرفته شوند.

در این زمینه راهکارهای زیادی وجود دارند که می ‌توانند بر جذابیت دکوراسیون اتاق مدیریت تأثیر گذاشته و آن را زیباتر نمایند.

مشاوران تیم اداری­نت با چندین سال سابقه‌ی کاری مرتبط در زمینه‌ی ساخت اجزای مختلف اتاق­ های مدیریت مانند میز اداری، مبلمان اداری و انواع اکسسوری  توانسته‌اند راهکارهایی را باعنوان طراحی اتاق مدیریت ارائه کنند.

برخی از راهکارهای ارائه شده توسط طراحان تیم اداری­نت را در ادامه برایتان شرح می دهیم.

چند ایده در جهت بهتر شدن چیدمان اتاق مدیریت

  • اهمیت رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت

برای یک مدیر جلب اعتماد افراد اهمیت فراوانی دارد. جلب اعتماد افراد علاوه بر شرایط روحی و شرایط ظاهری مدیر، از شرایط ظاهری اتاق مخصوص مدیر مانند طرح میز اداری، طرح صندلی و همچنین طراحی دیگر اجزای اتاق مدیریت نیز تأثیر می ‌پذیرد. زمانی که فردی برای عقد قراردادهای کاری وارد اتاق مدیریت می ‌شود، در وهله‌ی اول شکل ظاهری و رنگ اتاق نظر او را جلب می ‌کند. رنگ اجزای مختلف دکوراسیون اتاق مدیریت مانند میز مدیریت، صندلی مدیریت، اکسسوری‌های موجود در اتاق مدیریت و دیگر اجزای این اتاق می ‌تواند در نظر شخص مخاطب تأثیرگذار باشد. در اغلب اوقات برای این‌که بتوان فضای خاص حاکم بر اتاق مدیریت را به مخاطب القا کرد، از وسایلی با رنگ  تیره برای چیدمان دکوراسیون اتاق مدیریت استفاده می ‌شود. رنگ تیره می‌ تواند علاوه­بر آرامش کاری، جذابیت زیادی نیز داشته باشد و مخاطب را جذب شرکت کند. علاوه­بر این رنگ تیره با حال و هوای اتاق مدیریت سازگارتر می ‌باشد. بنابراین بهتر است میز مدیریت، صندلی مدیریت، قفسه‌ها و کمدهای اداری ومبلمان اداری به رنگ تیره انتخاب شوند.

  • مبلمان مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت

یکی از مهم‌ترین متریال موجود در اتاق مدیریت و دیگر قسمت‌های هر اداره و سازمانی، مبلمان آن می ‌باشد. مبلمان اداری از چندین صندلی اداری و میز اداری مخصوص تشکیل شده‌ است که انواع گوناگونی نیز دارد. گاهی اوقات فضای اتاق مدیریت کوچک می‌باشد و فضای کافی برای قراردادن مبلمان اداری یکسره در آن وجود ندارد. در چنین شرایطی لازم است از مبلمانی استفاده شود که فضای زیادی را اشغال نکنند. اما گاهی اوقات نیز ممکن است فضای اتاق مدیریت یک اداره وسعت زیادی داشته باشد. در چنین شرایطی بهتر است از مبلمان یکسره و میز اداری بزرگ که مناسب انواع جلسات کاری می ‌باشد، استفاده کنید. سایت اداری­نت یک سایت معتبر در زمینه‌ی طراحی و اجرای مبلمان و میز اداری می‌باشد که طی سال‌های متوالی انواع مختلفی از این مبلمان را طراحی کرده ‌است. شما می ‌توانید با مراجعه به سایت اداری­نت انواع مبلمان اداری و میز اداری را مشاهده کرده و در صورت تمایل  خریداری کنید.

  • قفسه‌های مناسب برای دکوراسیون اتاق مدیریت

زمانی که یک طراح می‌خواهد دکوراسیون اتاق مدیریت را طراحی کند، لازم است تعدادی قفسه و فایل را در طراحی اتاق مدیریت قرار دهد تا بتوان فایل‌های مختلف را به راحتی درون آن‌ها مرتب کرد. این قفسه‌ها انواع مختلفی دارند که هم می‌توانند به دیوار متصل شوند و هم می‌ توانند روی میز مدیریت قرار بگیرند. بهتر است رنگ قفسه‌های اتاق مدیریت با رنگ سایر اجزای این اتاق یکسان باشد تا بتواند در زیبایی دکوراسیون اتاق مدیریت مؤثر واقع شود.

شما می ‌توانید برای ساخت قفسه‌های اداری خود از راهنمایی‌های تیم اداری­ نت استفاده نمایید.

  • اهمیت میز مدیریت در طراحی دکوراسیون اتاق مدیر

یکی دیگر از اجزای مهم اتاق مدیریت که در زیبایی دکوراسیون این اتاق تأثیر فراوانی دارد، میز مدیریت می ‌باشد. میز‌اداری و میز مدیریت تنوع زیادی از نظر طرح، رنگ، جنس و ابعاد دارند که با توجه به سبک بکار رفته در اتاق مدیریت، سلیقه‌ی مدیر و میزان هزینه‌ی در نظر گرفته شده برای میزها، انتخاب می‌ شوند.  یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب میز مدیریت این است که باید میزی انتخاب شود که ابعاد آن با فضای اتاق هم‌خوانی داشته باشد. یعنی طول و عرض این میز با طول و عرض اتاق مدیریت یکسان بوده و بزرگ و کوچک نشود. در انتخاب میز مدیریت باید توجه داشت که مقداری از فضای اتاق نیز باید خالی بماند تا رفت و آمد از آن قسمت صورت بگیرد. معمولاً میزهایی که برای اتاق مدیریت طراحی می‌ شوند، دارای کشو‌ها و قسمت‌های زیادی برای قراردادن انواع فایل‌ها هستند. رنگ میز مدیریت در اغلب اوقات از بین رنگ‌های تیره مانند مشکی، قهوه‌ای و سرمه‌ای انتخاب می‌ شود.

 سایت اداری نت ارائه دهنده‌ی انواع میز‌های مدیریتی و میز‌های اداری به شما مشتریان گرامی می‌ باشد.

  • نورپردازی اتاق مدیریت

در هر فضایی چه در فضای منزل و چه در فضای کاری، این‌که نورپردازی چقدر و چگونه باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادارات و سازمان‌های کاری به دلیل این‌که کارکنان و کارمندان ساعات زیادی را در اتاق‌های مختلف مشغول کار کردن هستند،  باید نورپردازی اتاق به گونه‌ای باشد که در طولانی مدت به چشم آسیبی نرساند. در صورت امکان لازم است اتاق مدیریت و دیگر اتاق‌های سازمان اداری دارای پنجره­های نورگیر باشند که نور طبیعی در اتاق جریان پیدا کند. بنابراین نورپردازی اتاق مدیریت باید به گونه‌ای باشد که موارد بالا در آن رعایت شده باشد.

  • اکسسوری‌ها و لوازم دکوری برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت

ممکن است برخی از افراد تصور کنند چون اتاق مدیریت یک محیط کاملاً اداری می ‌باشد، بنابراین در طراحی آن فقط باید از میزمدیریت، صندلی اداری، دفتر و خودکار و فایل‌های مربوط به کار استفاده کرد. در صورتی که این تصور، یک تصور اشتباه است. چرا که اتاق مدیریت علاوه­بر القای حس آرامش به مخاطب، باید جذابیت کاری نیز داشته باشد. استفاده از اکسسوری‌های مختلف، این جذابیت را به اتاق مدیریت هدیه می ‌کند. برای مثال در اکثر اتاق‌های مدیریت وجود یک گیاه طبیعی لازم است زیرا سبب می‌ شود حس  طبیعت در اتاق وجود داشته باشد.

 شما می ‌توانید با استفاده از راهنمایی‌های تیم اداری­نت، بهترین اکسسوری را برای اتاق مدیریت و میز مدیریت خود انتخاب کنید.

نوشته‌های مرتبط

اهمیت نورپردازی در محیط اداری

به طور میانگین هر فرد شاغل یک سوم از کل روز خود را در محل کار می‌گذراند، به همین علت وجود امکانات رفاهی و پرداختن

میز اداری

20 مدل پرفروش میز اداری 2023

با رشد فناوری در سال 2023 طراحی و سبک دکوراسیون اداری، مبلمان اداری و میز کارمندی نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند و انواع میز اداری مدرن

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

درخواست خدمات

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مشاوره رایگان